Masukuvia jälkeenpäin.

Mulla on jotain raskausarpia tms viiruja tissit täynnä ja tuntuu että niitä tulee lisää vaan. Tosi ruman näköisiä! Kuuluuko ne imetyksessä asiaan vai mitä ihmettä ne on? Lähteekö ne pois koskaan? o_O
 
monelle tulee niitä myös rintoihin, valitettavasti :oops:
Aikanaan ne sitten haalistuu. ..mutta tuskin rinnat koskaan täysin ennalleen palautuu...
 
Mulla tuli ekan syntymän jälkeen muutama arpi tisseihin, kun maito nousi yhdessä yössä ja rinnat oli kuin anna nicole smithillä :)
Ne on haalistuneet näkymättömiin. Siis ne arvet
Muilla kerroilla maidon nousu on ollut maltillisempaa, eikä lisää arpia ole tullut. Ekan jälkeen rinnat palautui, kun pumppasin maidon 3 kk ajan, mutta muita kun olen imettänyt vuoden, niin hyvät tissit ovat muisto vain. Tai siis tissit on, mutta fyllingit uupuu..
 
Tässä jonkinlaiset vertailukuvat - ensimmäinen on rv 40+0 ja toinen viikko synnytyksen jälkeen. Epäilen, ettei maha tuosta juuri pienenekään ennen kuin paino lähtee kunnolla laskuun?



rv 40 0 (2).JPG 001.JPG
 
Tältä aamulta napattu kuva ja pian 4 kk synnytyksestä! Vauvamasu on täysin sulanut ja enää 2 kg tavoitteeseen! Kova treeni on kannattanut, sekä keho että mieli voi todella hyvin! Tämän kuvan halusin laittaa tsempiksi kaikille ja että kyllä 4 lapsen jälkeen voi edelleen päästä kuntoon! Tulkoon KESÄ ja bikinikausi! :joyful:.
 

Liitteet

  • 20150421_094815.jpg
    20150421_094815.jpg
    423.6 KB · Katsottu: 123
Komea vehje :) Ja pyykkilautavatsa! Näyttää kuin et olisi koskaan raskaana ollut.
 
Kiitos :grin Kyllä sitä aika "ylpeä" on itsestään miten nopeasti palautuikaan ja sai lihasta "pintaan"...kun loppuraskaudessa vyötärö oli 129cm ja nyt 68cm. mutta aika moni on sanonut, että ekasta synnytyksestä palautuu nopeammin kuin seuraavista o_O Linea negra sais vielä joskus lähteä pois.
 
Sekin on kovin yksilöllistä miten nopeasti palautuu. Ekan jälkeen palauduin lähes itsestään ja nyt neljännen jälkeen olen tehnyt kovasti töitä kiinteytyäkseni, mutta nopeasti olen aina palautunut. Jotkut ei palaudu koskaan ja toisilla voi kestää vuoden tai kaks. Niin erilaisia olemme.
Mulla oli vyötärö loppuraskaudessa 115cm ja nyt myös 68cm :) linea negra häviää aikanaan, mullakin näkyy vielä.
 
Täällä kans vielä linea negra eikä näytä vaalenevan ollenkaan..tosin siskolla kaksi vuotta synnytyksestä ja edelleen näkyy vaaleana :grin
Mä palauduin tosi nopeasti raskaudesta, mutta kyllä tuohon on tuollainen pieni löysempi pömppis jäänyt. Ei mulla kylläkään koskaan oo mitään pyykkilautavatsaa ollutkaan enkä oo nytkään pahemmin vatsoja tehnyt vaan lähinnä vaan lrnkkeillyt ja käynyt spinningissä ja silloin tällöin lihaskuntoa.
Mulla on ollut koko elämän kaikenlaista kriisiä ulkonäköni ja nimenomaan vatsan kanssa ja yllättäen olenkin nyt tyytyväisempi kuin koskaan omaan kroppaani vaikkei siihen kohdistuneet muutokset olleetkaan vanhan ajattelumallini mukaan mitään positiivisia :happy:
Ehkä sekin auttaa, kun oivalsin, että enää ei vaan kannata ostaa niitä kaikista matalavyötäröisimpiä ja kireimpiä farkkuja, joissa ennen aina kuljin. On nätti olo, kun on hyvin istuvat vaatteet eikä vatsa ja jenkkakahvat tursua liian kireistä housuista :p Ja mun lemppari asu ihan mukavuudenkin puolesta tällä hetkellä on raskausajan legginssit (masuosa käännettynä vyötärölle) ja joku pidempi paita..ei paina niinkuin farkut mahaa, kun tuon pikkulikan kanssa tulee istuttua lattialla pitkiäkin aikoja :grin
 
Takaisin
Top