Masukuvia jälkeenpäin.

Sapiisakki

Näppärä viestien naputtelija
Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun, koska monella meistä voi olla itsetunto aika matalalla synnytyksen/sektion jälkeen tuon "röllykän" suhteen. Jos vaikka kanssasisarten masukuvat saisivat paremmalle tuulelle. Toivottavasti ette häpeä omianne niin paljon, ettei tänne tule yhtään kuvaa tai muutakaan juttua esim. jotain kikkakolmosia millä makkarat saisi piilotettua tai peräti häipymään. Itse ajattelin kokeilla ystäväni kertomaa keinoa, jonka hän on kuullut ranskalaiselta anopiltaan. Siellä naiset saavat jo synnärillä korsetit ylleen. Auttaa muka palautumaan juurikin noista makkaroista pikapikaa. Jos näin todella on, niin mikäpä estää kokeilemasta (paitsi helkkarin epämukavaahan se on).
 
Hirmu siistinnäköinen leikkausjälki, Rosita!

Mä en jaksa häpeillä omaa kroppaani, eli vaikka muut ei laittaisikaan kuvia, niin minä ainakin jakaantumisen jälkeen postailen sitten! :grin
 
Ai että Rosita, tuo näyttää tosi kivuliaalle! Mutta siistin näköinen kuitenkin. Ei punoita tai mitään. Toivottavasti paranee hyvin ja nopeasti!
 
Mun reilu 80v mummini on kertonut, että myös täällä Suomessa sairaalassa synnytyksen jälkeen naisille sidottiin jokin korsetin tyyppinen viritelmä nopeuttaakseen palautumista. Miksihän lienee sitten tämä tapa lopetettu? Itse tilasin nyt jonkin muokkaavan vyötärökorsetin, jos se nopeuttaisi sitten näin neljännen synnytyksen jälkeen palautumista :wink
 
Älkää pyörtykö! Aika rajun näköistä settiä. Eipä ole kahdesta aikaisemmasta sektiosta tällaista jälkeä tullut :sad001 Eikä ole tällaista turvotustakaan vatsalla ollut aikaisemmin. Meinasi itku tulla kun peiliin katsoin. Ja tulikin.

ImageUploadedByVau Foorumi1417856468.335391.jpg
 
Aijai! No nyt näyttää kyllä kivuliaalle! Vaikka aika usein leikkauksen jälkeen noita mustelmia näkyy. Onneksi tuon saa piiloon vaatteiden alle. Toivottavasti paranee hyvin.
 
Huhhuh,aina pahenee! Miten se tollaisen mustelman on tehnyt? Onhan kaikki varmasti kunnossa sulla Rosita?
 
Mä en tiedä, ovstko joutuneet painamaan kohtua vähän voimakkaammin tms. eivät kyllä eilen maininneet, että olis mitenkään poikkeavaa. Aikaisemmista sektioista ei ole koskaan tullut minkäänlaisia mustelmia.
Vähänkin jos nousee kuume tms niin soitan synnärille. Olo on muuten ihan ok. Väsyttää, kun eräs nimeltä mainitsematon syö reilun tunnin välein ❤️mutta kipuja tms ei ole. Paitsi tisseissä
 
hyvä että kipuja ei ole Rosita vaikka onkin hurjan kokoinen mustelma ! Kyllä se mustelma siitä onneksi aika nopsaan pois rupeaa lähtemään! Leikkaus jälki itsessään on kuitenki tosi siistin näköinen eikä arpiakaan ole tainnut tulla! :)
 
Mä olen lukenut tuosta ja kuullut kehuja. Tosin sektion jälkeen piti odottaa jonkin aikaa, ennen kuin sai sitoa.
 
Takaisin
Top