Marraskuun höpötykset

Minulla kuului äänet jo 8+. Itseäni on tuo Unborn heart doppler. Kohtu on eteenpäin kallistunut ja istukat ilmeisesti takana. Mikään superlaiha en ole, mutta ihan normaalin painon rajoissa kuitenkin.
 
Mä epäilin Elaffy tuota samaa et jos vika sovelluksessa ja latasin sen uudestaan. Mut toistaiseksi ei muutosta. Pitää varmaan laittaa kyselyä sinne mistä ostin. Tai sit kokeilen ladata sovelluksen viel miehen puhelimeen!
 
Amelia, mikä puhelin ja ohjelmaversio sinulla on? Kannattaa olla varmasti yhteydessä myyntipaikkaan, jos osaisivat auttaa. Ja hyvä idea myös tuo, että kokeilee eri puhelimella, jos teillä on eri ohjelmisto niissä.
 
Mä sain kuulumaan aika varmasti viikolla 9+. Mulla tosin Angelsound doppleri. Siinä ei ees pysty näkee niitä sykkeitä joten ihan varma en oo et oliko oikeat :D Mulla myös eteenpäin kallistunut kohtu ja melko hoikka olen.
 
Mulla kuunneltiin neuvolassa heti ekalla käynnillä ja kyllä sieltä sydänäänet löydettiin ja viikkoja tuolloin oli 9+4. Normaali painoinen olen. Se sanoki se täti että voidaan kokeilla kuunnella kun ei ole tuota ylimääräistä kerrosta :wink ja että ei tule pettyä vaikkei ääniä kuulisikaan mutta kuuluihan ne. Vähän aikaa kesti ennenkuin ne löyty
 
Meillä suostu kuuntelee vasta ku viikkoja 12, tosin mulla taitaa oikeesti olla 11, mutta selvinnee lopullisesti np ultrassa. En sanonu käyneeni yksityisellä ultrassa, kun ei kuitenkaan olis kokeillu löytää. Sanoi, että välillä joutuu aika kauanki ettii, no äänet löyty heti kun meni anturan kanssa vähän alemmas, etsi alkuun liian ylhäältä.
 
Elaffy mulla on Samsung Trend Plus-puhelin ja Android tässä tietty käyttöjärjestelmänä (versio taitaa olla joku 4.2.2). Androidillahan pitäs toimii se dopplerin sovellus. Puhelin löysi sieltä Play-kaupasta vain yhden version sen Unbornheartin sovelluksesta, joten sen latasin. Miehellä on kans Samsung, mut eri malli. Pitää kokeilla sitä viel ja jos ei toimi, ottaa myyjään yhteyttä. Pääasiahan on, että sydänäänet kuuluu, mut ois se kiva nauhottaakin niitä kun tuohon laitteeseen se ominaisuus kuuluu.
 
Freyja mulla ei näy ne sykkeet mut erotin kyl heti ekalla kerralla omani ja sikiön, pikkutyypin sydän hakkaa niin paljon nopeenpaan tahtiin kun oma, että kun sen löytää ei siitä oo epäilystä. Ihana pikku junan puksutus. :)
 
Mullakin kuuluu se junan puksutus mut eihän sitä ihan täysin varma voi olla et onko ne just sydänäänet :)
 
Takaisin
Top