MAMAS&PAPAS-vaunut/rattaat kokemuksia kaivataan!

valentina

Jostain jotain jo tietävä
Heipparallaatilaa olen miettinyt minkämoiset ovat Mamas&Papas-vaunut/rattaat. Tuota Sola:a olen itse miettinyt..mutta kun en kokemuksia löytänyt vaikka yritin hakea, niin olisiko täällä joku jolla olisi jonkunmoista kokemusta kyseisestä merkistä vaunujen/rattaiden muodossa? Olisin kiitollinen jos viitsisit kertoa mielipiteesi !
 
Hei!

Meillä on Solat ja tosi paljon olen niistä tykännyt. Halusin ne sen takia kun niissä saa istuimen käännettyä molempiin suuntiin ja jalkatuen ylös.
 
Jatkan vielä.. Rattaat on kevyet ja ketterät työntää ja kyytikin on aika tasaista muuallakin kuin kaupoissa :) Meillä oli adapterit joilla sai kaukalon kiinni runkoon, joka lisäs kätevyyttä kun vauva oli pienempi. Istuin on tosi hyvä ja vauvalla on siinä selkeästi mukava ja hyvä olla. Miinusta voisin antaa siitä, että ei mene ihan hirveän pieneen tilaan kasattuna ja kuomu voisi olla suojaavampi. Varsinkin selkänojan ollessa makuuasennossa kuomu on aika töpö kun se menee taaksepäin selkänojan mukana. Meillä jumiutui selkänojan säätö niin pahasti, että se ei liikkunut enää mihinkään mutta istuin vaihdettiin takuuseen odottaessa. 
 
Takaisin
Top