malttamaton potkujen odottaja

sapsukka

Oman äänensä löytänyt
Millä viikolla olette tunteneet ensimmäiset kunnon potkut joista ei voi erehtyä? Siis ensimmäistä odottaessa? Itselläni nyt viikkoja 17+4,enkä ole varma onko nuo ajottaiset hivelyt vauvan liikkeitä vaiko ilmaa...
 
Kunnolliset potkut, joista en enää voinu erehtyä tuli mulle joskus rv18+ jotain.
 
Esikoista odottaessa 12 vuotta sitten tunsin liikkeet varmasti joskus viikon 19-20 tienoilla.
Nyt pikkukakkosta odottaessani tunsin liikkeet varmasti ja ultran todistamana viikolla 12+3 :)
 
Tunsin pari kunnollista liikahdusta rv 16+5, mutta varsinaisesti liikkeet alkoi tuntua vasta rv 19+.. Ja päivittäisiksi ne muuttui juuri niilllä main.
 
Täällä odotellaan vielä liikkeitä ja nyt on menossa 19+4 onneks voin kuunnella dopplerilla, että siellä joku on kun ei tunne mitään :)
 
Mun mielestä olen tuntenut liikkeitä jo parisen viikkoa, ehkä kauemmin, ainakin. Nyt olen viikolla 18.
 
Esikoisesta viikolla 18 oli olo että onkohan nuo ja viikolla 20 oli jo täysin varmaa =) Nyt toista odotellessa viime viikolla (13+) muutamana päivänä pieniä liikahduksia tuntunut ja olen ihan varma etteivät ole ilmaa. Nyt taas ei mitään pariin päivään ja heti hirveä huoli =/ Tulis vaan äkkiä viikkoja lisää niin ei tartteis pohtia kun tuntis kunnon muljaisut.
 
Takaisin
Top