Kävin viikolla niissä toisissa labroissa otettiin maksa-arvoja ALAT, ASAT, GT, AFOS ja sokeri,GFR mittaa munuaisten vajaatoimintaa,hepatiitti ja raskaustesti. En ole raskaana eikä ole hepatiittia eikä myöskään paastosokerissa ollut mitään eikä munuaistenvaajaatoiminta labrassa.ALAT oli nyt 137 ja edellisellä viikolla oli 171. ASAT ja GT ei ainakaan mielestäni viimeksi otettu tämän viikon labroissa vastaotettiin. Edelleen kaikki maksa-arvot koholla paitsi AFOS oli viitearvoissa. Soittelin jatkuvan kahden päiväisen päänsäryn takia tk eilen, kun kielto särkylääkkeisiin mitä tehdään konsultointi lääkärille asiasta+jatko suunnitelma koska edelleen arvot koholla kuulema arcoxia voin silloin tällöin ottaa, mutta labroista ohjetta ei tullut miten jatkot. Maanantaina uudestaan yhteys terveysasemalle. Sairaanhoitaja epäili, että suurin syy ehkä siis on jokin lääke, mikä aiheuttaa tämän lääkäri viimeksi sanoi, kun arvo oli 171 ei mikään sika korkea ole, mutta kuitenkin korkea. Syövässä arvot olisivat varmasti sika korkeat netin perusteella jollain oli melkein 1000. Hoitaja ajatteli, että ehkä minun säännöllinen lääkitys voisi olla syy, mutta sekin tekee haasteita monet lääkkeet kuormittaa munuaisia ja maksaa ja minun tilanteessa nyt maksa-arvot koholla, mikä lääke se on myysteeri vai aletaanko nyt tutkimaan ja puimaan tarvitseeko oikeasti epilepsia lääkettä, kun oireeton olen ollut pitkään ja pärjännyt hyvin 100mg*2 annostuksella vai pienempi annos. Kyllä hän totesi jälki käteen voi olla joku sairaus takana tähän, mutta suuresti epäilee lääkettä.