Maitoamaitoa

Josefina

Näppärä viestien naputtelija
KÄÄÄK, mun tisseistä tuli eilen läpinäkyvää liisteriä [8|][:D] heheh..
Kokemuksia, koska alkaa jo tulee maitoa tms...? [8|]

Esikoisesta maitoa alko tulla öisin joskus 3 kk ennen synnytystä jo.
Muista vasta sitten vauvan synnyttyä....

tulee ennen vauvaa maitoa tai ei,ei vaikuta imetyksen onnistumiseen mitenkään,se kannattaa muistaa[:)]

Mullakaan ei tullut tippakaan koko raskausaikana viimeksi, enka kaipaa tippoja nytkaan ennen aikojaan. (Hyvin onnistui maidontuotanto silti, vaikka rinnat menikin aluksi rikki, mika oli yhta helvettia) Alkaa taipuko siskot neuvolan painostukseen kestaa vaan - itse ostin sellaiset silikonikuoret jotka laitetaan nannin paalle imetyksen ajaksi, ja rinnat parani tosi akkia!

Naapuri kehuskeli, etta sanky kastui joka yo monta viikkoa ennen synnytysta. Luuli hikoilevansa, mutta maitoa se sitten olikin..

mulla on vuotanut rinnat enemmän ja vähemmän nyt parin viikon ajan, niin että joudun tosiaan pitämään joka päivä liivinsuojia...yöllä ei häiritse, mutta aamulla kun herää ja menee vaikka aamupalalle yöpaita päällä, huomaan pian että märät läntit tulee rintojen kohdalle [8|]

Hei te joilla maitoa tullut jo pitempään, miten oli alussa, tuliko sitä siis ihan "jatkuvalla syötöllä"?
Mulla tuli tiistaina paitaan eka märkä läntti kun olin päikkäreillä/lepäilemässä, joka kuivui koppuraksi josta
päättelin sen olevan maitoa.. Sitten kun oli puolisen tuntia rohkeutta kerännyt, hippusen rutistin tissiä
ja SIELTÄ SITÄ TULI!!!![:D] Tippa kermaisen paksua, kellertävää maitoa......... HUHHUH! En tiedä miksi mutta
olo oli kuin teininä kun tissit alunperin alkoivat kasvaa, yhtä nolona kuin silloin äitille, kerroin sitten miehelle
että mun tissit toimii......[;)]

Siis.... Kysymys kuuluu:
En sen jälkeen ole tohtinut tissejä ja maitoa testailemaan, mutta tuossa äsken suihkusta tullessa taas
rohkaistuin ja kokeilin rutistella, mutta EI MITÄÄN!!!?  Eli oliko teilläkin alkuun, tai vieläkin, ettei sitä aina heru,
vai miten tuo "esituotanto" on teillä toiminut?

Kiitos jo etukäteen, mä täällä olen vakuuttunut että epäkelvot tissit nämä sittenkin on...... [:(]

Juu, ei ole tarkoitus niitä ärryttää, mutta kun ei ole tullut mitään muita merkke
maidosta tuon tiistain jälkeen, huolestuin vain että onko normaalia...[8|]
Aika tarkkaan olen syynännyt paidat ja liivit ja lakanat [:D]

Sitä siis tulee välillä ja välillä ei...Istukkanahn estää maidon tuotannon käynnistymisen...Mutta ei niitä kannata räplätäkään...ite pidän suojia varuilta, ettei oo liivit maidossa, eikä märät läntit paidassa...
Eikä mullakaan siis tuu välillä kuin tippa ja välillä vähän enemmän...Ei oneksi sentään norumalla itsestään...

mä joudun nykyään vaihtamaan liivinsuojat päivittäin [:-] ei pystyis kyllä yhtään olemaan ilman suojia, sen verta paljon vuotaa...joskus kun vuotaavat (varsinkin kuumalla ilmalla) huomaan liivinsuojien tarttuneen nänneihin kiinni [:'(] kun ovat vuotaneet niin paljon ja sit kuivuneet...

enkä minäkään puristele tai muutenkaan ärsytä rintoja et vuotas...ne vaan vuotaa...[8|]

muoks. ja nykyäänhän mä nukun sellaiset urheiluliivit päällä jotta saan yöksikin liivinsuojat....

Tääläkään ei tissit vuoda[:)] Joskus saunas välillä koitan vähän pusertaa ja sitten tulee jotain...
Jännä kun meillä yhdessä perheneuvolas neuvottiin aloittamaan nännien hienovarainen venyttely ja pieni puristelu että eivät sitten niin herkästi ottaisi nokkiinsa kun pienokainen alkaa imemään.
En oo kyllä aloittanut[:D]

Takaisin