Maidon nostattamisesta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jojoba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jojoba

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuunmammat 2015
Marraskuiset 2021
Mulle kävi tällänen ikävä juttu että maidon tulo rupes loppumaan ihan yht äkkiä, ja tosiaan siitä synnytyksestä ei oo ku vasta kolme viikkoa.. :/
Neuvolassa sit mainitsin asiasta ja lääkäri määräs Primperan merkkistä lääkettä maidon nostattamiseen, hauskinta tässä on vaan se että ohjeissa sanotaan että lääkettä ei saa käyttää imetyksen aikana ja jos lääkettä jatketaan tulisi imetys lopettaa :o
Onko kenelläkään kokemusta tästä?! :o

Juu kiitos tuosta oli apua, taidan ihan suosiolla jättää kuurin syömättä ja koittaa muita keinoja saada sen maidon nousemaan :D Jos nyt se enään mihinkään nousee..

Mä söin esikoisen aikaan ton Primperan kuurin, mulle apteekissa sanottiin että kun luet pakkausselosteen niin älä ihmettele kun tämä on pahoinvointilääke. Monia lääkkeitähän käytetään eri tarkoituksiin, esim migreeniin käytetään verenpainelääkkeitä. En tiedä auttoiko lääke vai nostiko vauva maidon kun pääsi kotiin. Vauvalle lääkkeestä ei ainakaan haittaa koitunut. Olut saattaa myös joillakin nostaa maidontulon.

Kokemusta primperanista löytyy koirien osalta mutta toimii ja on ihan yleisesti käytössä niilläkin

Takaisin