Mahtava maaliskuu 2011

Noin, jouduin laittaa ekaks postauksen, koska en halunnut ruveta aina jokaisen sivun alussa näkyvään ikkunaan avautumaan ;)

Mutta siis, meillä on nyt ongelma apinassa... Kas tässä suoraan plagioitua tekstiä omasta blogistani!

Nyt tolle ilmestynyt sellasta ihan miniminiminimaalista pientä punaista näppyä ihoon, siis whooot?! Mitä tää nyt sit on? Toki eilen söi mun tekemää jauhelihakastiketta, jonka sisältämistä mausteista en oo ihan satavarma, mutta ei siinä liiemmin pitäis olla mitään uusia juttuja. Tai no joo, ainaskin rainbown yrttinen tomaattimurska varmaan oli sellasta, mitä Joona ei kai oo aiemmin syönyt... Mutta söi siis sitä jo eilen, eikä eilen tullut mitään ihoon! Jos siis jostain allergisesta reaktiosta ois kyse, niin eikö se nyt ois tullut aikalailla heti tai ees samana iltana esiin?


Eka aamusella luulin, et noi ois vaan tosta kuolasta, kun niitä oli rintamuksessa/mahassa, mutta nyt oon kyllä spotannu nitä aika tehokkaasti koko jätkästä. Ei mun mielestä vaikuta miltään rokoltakaan, koska eivät selkeesti kutise/häiritse ja ovat siis ihan ehkä jonkun osamillin halkasijaltaan, hikinäppylöitä muistuttavia piskoja. Ei kirkkaanpunaisia, mutta punehtavia, että näkyy kyllä ton albiinoapinan ihosta ihan suurennuslasitta (tosin sylietäisyydeltä, ei kauempaa). Ja aikalailla ympäri kroppaa siis ovat... Kuitenkin laajalla alueella, eikä sillain röpelöisinä kasoina, vaan samalla tavalla kuin esim. vesirokon mollukat. Mitä tää nyt siis voi olla?
 
Jatkan maaliskuista monologiani, kunnes tulette keskeyttämään! ;)

Huomasitteko, että tänne on ilmestynyt blogi- ja kuvagalleriatoiminnot? Oooh! Tosin meidän oma kivakalleria houkuttaa silti enempi :)

Ampun paineista piti sanoa, että huh. Tohon päälle noin alhainen hemppa, niin en voi kuvitellakaan sun oloa! :O Tsemppiä vaan, onneksi oot jo reilusti voiton puolella :)
 
Ai tää on jo maaliskuu!!! Eli virallisesti olemme siirtyneet KEVÄÄSEEN! Näin ajateltuna talvi meni nopeasti! Hyvä.

Sanna: minähän olen kotilääketieteen arkkiatri... joten määrittelen Joonan sairauden VAUVAROKOKSI. eli kolmenpäivän kuume ja siihen nuo kuvailemasi näppylät. Näpyt hävii päivän sisällä. Lämpö saattaa vielä sahata ja sitte voipi tulla taas näppyjä, ellei jo parane. Lähes tulkoon kaikki lapset sairastaa sen jossakin vaiheessa ennen kahta ikävuotta. Eikä kukaan oikeen tiedä miksi. Sanovat viisaat, että sillä on jokin immuunisuojan rakentumis-merkitys. Mene ja tiedä, niin kai! vaaraton se on jokatapauksessa. Venla sairasti sen tossa ennen joulua muistaakseni. Samallai ensi pelästyin, mutta ei hätää. Kokeile varovasti sen rauhaset korvantakaa ja niskasta. Ne turpoo kans koska elimistö yrittää parantaa itse itseään.

Ampun kodin, sen uuden kodin kuulumisia on ollu kiva lueskella. Että hengessä ollaan täällä! Ja tuohon sun taannoiseen selkäongelmaan kirjoitin ne tuuleen kadonneet kirjaimet, että sulla on nyt oikeus kerätä voimia ja levätä! Ja synnäri-pätkästä: samoin minäkin olen edelliset yksin vääntäny.... Mutta ajattelin myös niin, että saan rauhassa tutustua uuteen vauvaan ja myös levon merkitystä ei voi vähätellä. Kotona kuitenkin odottaa arki, enemmän tai vähemmän täynnä touhua!

.... Meillä lapsonen nukkui tänään kolmen tunnin päiväunet. No, sinä aikana minä kerkesin katsella vanhoja valokuvia. Ja eksyin meidän hääkuviin viiden vuoden taakse. oi.... mä olen ollut hoikka ja nätti! Ja taas tuli semmonen olo, että nyt alkaa tämän torpan akka kattomaan suupalasia.... Syömällähän nämä lollerot on tähän kroppaan kasvatettu. Ja tähän asti meillä ei ole rasva palanut muualla kuin paistinpannussa.... hittolainen, miten olematonta itsekuria!

hm. Muistatteko, kun puhelin siitä pikkuveljeni uudesta vauvasta? Noniin. tyttöhän sinne on tulossa, vaikka pojasta unta näinkin. Surullista on kuitenkin se, että heillä on menny sukset ristiin ja tulevan lapsen äiti muuttaa tällä viikolla uudelle paikkakunnalle. Mun veli on täys törppö. Törppö! Hävettää oikeen. Hurvitteluun taipuvainen lurjus, jolla ei ole mitään sitoutumisen ajatustakaan, vaikka on kolmas lapsi tulossa. Mua NIIN pistää vihaksi! Mutta pienestä uudesta tyttövauva-serkusta olen suunnattoman onnellinen! Sinne siis pakettia kyhäämään. Ja vauvan äiti on mahtava emäntä! Meidän naisia!

VENLASTA:
Nyt tuolla on jälleen uusi villitys. Meikit, rasvat..kaikenlaiset naisten jutut ja purtilot! Aamulla pesin sille mun vanhoja puuteri ja peilirasioita. Niitä se kiikuttaa mukanaan ja on tälläytyvinään! Suu nappasee ja sormi sivelee olematonta poskipunaa. välillä käy peilin edessä itseään pussailemassa ja sitten taas läärätään. Kenestä se oikeen mallia ottaa???? heh.
Toinen villitys on kaikelaiset kassit. Käsilaukut, jumppakassit, paperikassit. Silmäaseman oranssi paperipussi on ehdottomasto IN! Siellä kolkattaa viis - kuus tyhjää pillimehupurkkia. Niitä se tyhjentää kassista pitkin huushollia ja taas kerää ja taas tyhjentää.... Semmosta suurta putkikassia se tällää olkapäälle ja vilkuttaa meille. Muka lähtee jonnekin???
heh.
Ja piirtää. Piirtää kaikki lehdenkulmat, laskupaperit ... eilen oli mustekynä kädessä olohuoneen verhon takana ja sohi sinne tapetin suuntaan...too tooo toooo! Ja huom tolla on ihan OIKEA kynä-ote! Äitin tyttö!

Noniin. Pikkukakkosen pariin ja tälle mutsille parivatsalihas liikettä, ennen mahdollista iltaruokaa :) Moikka1
 
Maarinen, vauvarokkoa mäkin kelasin, mutta meillä ei toi kuume-osuus pidä paikkaansa. Yhtenä päivänä (lauantaina) oli korkea kuume, mutta sen jälkeen ei niin mitään... Mutta jos nyt sit onkin sitä, niin hyvä niin. Melkeen kaikkihan sen tosiaan jossain välissä sairastaa, joten tehkööt se sit ihmeensä immuunijärjestelmälle, ja pysykööt poika yhtä terveenä ku tähänkin asti ollut! <3

Teidän Venla, aikamoinen misukka! :))
 
Sannalle huikkaan että onko Joonalla vielä se antibioottikuuri menossa (onko Amorion tai Amoxin)? Ettei ihottuma vaan tulis siitä, penisilliiniallergiaa...
 
Saparo, aika suurella varmuudella uskaltaisin poissulkea myös ton lääkeaineallergian, koska kuuri loppui la-iltana ja näpyt ilmestyi siis tänään (tiistaina). Sen 5vrk kuurin aikana ei tosiaan tullut mitään oireita...

Päätin jo, et olkoon mikä on, niin häipynee yhtä nopeasti kuin tulikin :) Koklaan joskus toiste tota tomaattimurskaa, ja jos aiheuttaa saman reaktion, niin pohditaan sitten! Tai sit on syöty jotain huonosti pestyjä kasviksia tms, koska mulla on kans vähän suupielet auki, et jotain hassua jossain ruoassa on ollut, koska ei tää oo ihan normaali "olotila" mullekaan! Tai sit jotain hämäriä ristiallergioita/lievä yliherkkyys, mistäs noista tietää... Meidän perheissä ei kummallakaan oo allergikkoja, tai ees lähisuvussa ("pahin" taitaa olla mun serkkutyttö, joka on laktoosi-intolerantikko :D) joten paha mennä noista allergioista mitään ennustelemaan.

Kiitos kuitenkin tästäkin ajatuksesta! :)
 
Jaa, joko just eilen ehdin sanoa, että mä en jaksa ajatella tota näppyläistä enää yhtään enempää? Noh, jos sitä eilen oli jo paljon, niin nyt sitä on tuplasti! Samalla tavalla, ku tulee atooppisiin kohtiin sellaisia punaisia nyppyjä, niin tolla lapsella on koko kropassa. Ja kaikenlisäks aamulla jopa mies sitä ihan ääneen pohti, että mitä toi nyt on! On tässä nyt taas vaan aika orpo olo...

Lisäksi päivät vierii, mutta ton nuha ei parane, räkää vaan tulee ja musta tuntuu, että me molemmat täällä saadaan kohta kahlata tossa räässä. Luonnollisestihan äitiin on ihan hyvä niistää... Ai mut joo, Joona oppi niistämään! Tai enhän mä tiiä, oisko se osannu sen jo aiemmin, mutta nyt ihan oikeesti puhisee rättiin. Joskis sitä ärsyttää niistäminen, että kovin vapaaehtoista se ei oo... jos rättiä ei oo näkyvissä, niin "niistää" ihan mieluusti, mutta ilmeisesti nenu alkaa olemaan jo vähän arka, eikä rätti tunnu kivalta.

Ampusta näin unta viime yönä... en muista mitä, mutta aamulla oli ihan selkeä ajatus, että jotain oon nähnyt. Kerro heti, mitä siellä lakeuksilla tapahtuu! :)
 
Oh.. minä heräsin KOLMEN tunnin päiväunilta. Kello on siis jo puoli viisi ja tyttö jäi sinne yhä.... Mitä? Oliko meidän aamuinen ulkoilu aurinkoisessa talvisäässä niin tehokas tainnuttaja? Aika ihana olo! Semmonen suttusen raukea... niinkuin lapsena. Peilikuvassa näkyy naaman poikki tyynyn jälkiä ja otsatukka löysällä pinnillä, ponnari valuu jonnekin vasemmalle, lenkuraletti. Tarkka selonteko!!!!

Vai että Joona on vielä näppyinen? Katso vielä tää päivä ja mee sitten lääkäriin. Veikkaan yhä vauvarokkoa, kerta se lämpökin on laskenut ja nenä vuotaa. JA lapsi on vissiin ihan muuten "normaali" ja reipas. Ja en usko että pidät sitä viidettä päivää ilman pesua samoissa vaatteissa, että mistään peusiane allergiastakaan ei ole kyse. Joskus kuumeen hiki saattaa irrottaa pesuainejäämiä iholle ja voi tulla tommosta "allergia"-näppyä täysin terveellekin lapselle, mutt mutta, nuohan on ympäri kehoa, että ei. Seurantaan.

Hm.. tää miedän pikku kassialma on yllättäen ottanut takapakkia puhumisen suhteen. Ei se mitenkään hiljaa ole, päin vastoin, jatkuvasti äänesä. Komentaa kunnon pirttihirmun lailla  ja laulaa KOVAA ja hiljaa. Mutta minne se on ne alkeelliset sanantyngät nielaissut? Vai onko nyt niin, että me ei enää kuulla niitä? Päivällä ulkona se osoitteli kyllä lintua ja huusi että tintu tintu tintu... Mutta niin moni muukin on tätänykyä 'tintu'. esim. se kun jotain putoaa (tippu) tai pitää sanoa eräs voimasana....Täytyy vissiin siivota omaa suutaan ja alkaa hokemaan vaikka "afrikan paprikaa", oppii se siinä sitte ähfvän ja ärränkin.

Semmosta. potut kiehuu ja kerta on munvuoro laittaa ruokaa (näköjään) niin taidan tahä kanamuna kastiketta, kun on muutenkin niin lapsellinen olo.

ps. jännetupentulehduksesta saamassa yliotteeen, eli voiton puolella. huh.
 
Hurraat Maarisen lannistuneelle jännetupintulehdukselle ja makoisille päiväunille!

Ihanaa on myös, että fb kertoi parinkin eri ihmisen törmänneen tänään pajunkissoihin! Eli kevät on jo täällä! Jeee!

Lisäksi apinan pilkkutautiin on saatu ratkaisu; nyt jo kolmen ikätoverinsa äidit on raportoineet samanlaisesta, muutaman päivän täplikkyydestä ekan antibioottikuurin jälkeen! Eli sitä se on siis varmasti meilläkin. Mikään muu ei ois täsmännytkään :) Ja siis nimenomaan reilusti (Amorion) kuurin loppumisen jälkeen, eli tuskin niinkään edes lääkeaineallergiaa? Käsittääkseni muut ipanat syöneet jo useamman kuurinkin, ja näpyt tulleet vaan ekan jälkeen...

Aika hurjan näköinen tuo ipana on kyllä ollut, kokeillaan, josko saisin pari kuvaa ladattua, kännykameralaatu täytyy tosin eka tarkastaa... Laiska kun ei jaksanut lähteä valosaan aikaan oikeeta kameraa metsästämään :)
 
Huomenta!

Sannak, ihanaa, olin päässyt seikkailulle unissa: Toivottavasti olin taas laiha ja pirteä tai voitin lotossa parisataatuhatta tai sain ison jätskiannoksen kermavaahdolla tai jotakin muuta ihanaa :)
Ja, itse oon räkäisenä ollut kerran elämäni aikana antibioottikuurilla ja sekin loppui lyhyeen kun käsiin tuli pientä punaista kutisevaa näppyä!! Mutta mulla se tuli kesken kuurin. En muista vaihtuiko lääke vai lopetinko koko kuurin. Silloin mulle puhuttiin jostakin histamiinin  yliherkkyydestä. Vai onkos histamiini vain joku lasten hahmo? :) Jotaki sellaasta. PARANEMISTA! Joonallakin oli hiukset paksuuntuneet ja kasvaneet kovasti.

Meille tulee äiti tänään viikonloppukylään, miehellä on pitkiä päivävuoroja viikonloppuna ja mummon apu tulee enemmän kuin tarpeeseen.

Poika pistää laattanäytteitä riviin, täytyy vissiin mennä hätiin enneku tulee säpäleitä.
 
Torjantaita mammoille!

Maariselle tuuletukset, kun jännetuppitulehdus alkaa olla ohi. Kannattaa ottaa jonkin aikaa "kevyemmin", koska se herkästi uusiutuu, jos käsi joutuu heti kovalle rasitukselle. Näin sanoi mulle tohtori...

Kyllä nyt on sun vaikka mitä bakteeria ja virusta liikkellä. Mykoplasmaa ja influenssaa... Ennen oli vaan kausiflunssaa ja vatsatautia...

Meidän neiti päätti tänä aamuna pestä digiboksin kaukosäätimen vessanpöntössä. emoticon Syrjäsilmällä näin, kun tuli vessaan säädin kädessään, mutta ennen kuin mitään ehdin tehdä, niin kuului "blumps" ja sinne meni. Mies laittoi säätimen kuivamaan uunin kylkeen. Katsotaan illalla toimiiko vai ei.

Mennään tänään tilaamaan meidän uudet lauteet! Eilen illalla mittailtiin ja mallailtiin. Amppu, minkälainen sauna teille tulee? Tuleeko valokuitua ja tähtikattoa ja kylpylämeininkiä?

Maarinen, meilläkin asuu yksi pieni höpöttäjä. Toissa yönä LAULOI unissaan. Piti ihan käydä tarkistamassa, että mitä siellä sängyssä oikein tapahtuu...
 
Voi IDOLS-Lassi, minkä teki!!!! yhyyy.... just kun olin alkanu ihan täpöllä symppaamaan sen omituista "roolia" ja mahtavaa saudia.... Sitä piti tässä murehtia... mutta onhan nuo loputkin lurittelijat ihan käypäsiä. Ja Lassilla on varmasti jotakin mielessä, eikai se nyt tyhmä ole? Mitä veikkaa vauva.palstalaisten tuomari raati?

Hurraat SANNAN sairastupaan! Selvinnyt se näppylä mysteeri!!! Ai, Amorion on tän hetken mikstuura lastentauteihin! Hyvä tietää!

Kävin muuten uteliaisuudesta kysymässä meidän uudesta apteekista myös niitä vesirokko-rohtoja. siellä olio jotain ihan vartavasten pikkuisten vesirokkoon linimenttiä, se mentholispriin lisäksi. Niin ja samalla reissulla ostettiin glyserolia talvisiin saippuakupliin.....

Tehkää ihmiset SAUNAN lauteet lämpökäsitellystä materiaalista. Heleppo pittää puhtaana ja tuntuu takapuoleen hyvältä ja näyttää hyvältä ja kestää pitkään kuosissa. Ja muistakaa laittaa se "jalka"-laude kiukaan kivien kanssa samalle tasolle, taikka ylemmäs, niin pysyy varpaatkin lauteella istuessa lämpimänä. Yleisin virhe suomalaisissa saunoissa on just sen ns. alalauteen sijottaminen liian matalalle... tää tästä aiheesta.

Meillä oottaa mies olohuoneessa ja House telkkarissa. Sinne. muuten hyvää yötä.

ps. Venlalle oli muuten tullu aivan SALAA kaksi poskihammasta ylös... Mitä ihmettä? Luulin että sillä vilkkuu taas joku purukumin jämä suussa. Pistin sormen sinne ja säikähin hitusen, kun se olikin hammas! Tolla pupusella on nyt 7 hammasta! ilmankos pikkuakka on ollu erikoisen terhakalla tuulelle viimeaikoina....
 
moi kaikki.

Meillä tässä ollu tohinaa, muutettiin lauantaina meidän omaan omakotitaloon. 10kk se kesti ja kiva kun perhe taas koossa. Silti ei hyvin ole alkanu asuminen, heti sunnuntaina mulle ja Roosalle kamala nuha, vähän kuumetta molemmissa. Sitten Oonakin kuumeessa, nyt kuumeilu on kaikilta lakannu mutta mulla ja roosalla niin kauhea yskä että tuntuu välillä että keuhkot tulee pihalle, mieskin alkanu oleen nuhanen. Kyllä se olis kiva jos vois rauhassa levätä kun sairastetaan mutta meillä on ihan hirveesti tavaraa joista vielä lähes kaikki lojuu laatikoissa ja säkeissä ympäri kämppää, joka päviä vähän yritetty purkaa vähän. sitten kun tavarat paikoillaan on listojen laittoa, kuistin teko, keväällä alkaa autotalli ja pihan laitto. mutta ihanaa kun on päästä muuttamaan :)

muiden tekstit jäi nyt lukematta ja taidan mennä nukkumaan, moikka.
 
Pakko oli huikata tuosta Sannan perheen pilkkusesta pojasta... Kuulostaa mun mielestä ihan allergiselta reaktiolta. Se reaktio voi tulla sen jälkeen vasta, kun kuuri on lopetettu. Itse olen allergisetreaktiot saanut 10 päivää kuurin jälkeen, jolloin ekan kerran oli vaikea tajuta iho-oireiden johtuvan lääkkeestä. Se on vaan pirullisen kutiseva ja kirvelevä, kun oikeen kunnon iho-oireet tulee. Poika sai myös allergisenreaktion vasta kuurin päättymisen jälkeen. Eli itse en ainakaan antaisi toiste lääkettä josta tullut iho-oireita, jospa seuraava reaktio lääkkeestä onkin pahempi.

Tossa hätäsesti etsitty linkki: http://www.uku.fi/laakekasvatus/laake-haittavaikutukset_laakeaineallergia.shtml
 
Hello,

Meille tulee sellainen hieman punertavat lauteet... Olisko ne just jotakin lämpökäsiteltyä haapaa tai leppäää? En enää muista. Saatiin ne kaupan päälle, pakettiin olis kuulunut sellaiset suorat tavalliset vaaleat lauteet. Näissä on vähän pyöristetyt reunat ja ritelikkö ettei näy lauteiden alle.
 
Huomenta ja hyvää perjantai-päivää!

Takulle onnea uuteen kotiin!!! emoticon

Käytiin eilen taas pähkäilemässä saunan lauteita. Mulla on ehkä hiukan intohimoisempi suhtautuminen noihin lauteisiin kuin monella muulla... Ne pitää olla just tietynlaiset! Eilen päästiin hyvään alkuun ja kunhan ollaan tehty kotona tarkistusmittaukset, niin menee tilaukseen. Ja Maarinen, lämpökäsiteltyä on!

Viikonloppuna ois kummipojan syntymäpäivät. Kamalan hankalaa hankkia lahja 11-vuotiaalle esiteinille!

Etusivulla oli muuten hauska juttu vauvamasujen hullaannuttamista isistä... emoticon



 
Pärskis ja köhköh!! Voiko sitä muuta sitten odottaakaan, kun päivätolkulla lilluu lapsen räkärättien parissa... Ääh! :( Eniten harmittaa, että jos tää ei nyt oo vaan joku yhdenpäivän pikanuha, niin mä en tuu pääsemään juhlistamaan kummipoikani julkista nimeä Halipossun residenssiin :'(

Riikka, ai et vois tulla yliherkkyysreaktio noin monta päivää lääkekuurin loppumisen jälkeen? Ohoh... Tosin olin joka tapauksessa ajatellut, että täytyy mainita lääkärille tästä pilkkutaudista, jos joskus joutuu uutta ab-kuuria/vastaavaa antamaan. Kurjaa tosiaan ois, jos seuraava reaktio ois sitten pahempi :O Mut oikeestaan 99% varmasti uskallan sanoa, että toi ei ollut mitenkään kivulias! Tosin nyt sitten pisti miettimään, että voisko tuo tullut räkätauti ja kurkunpääntulehduskin muka sit johtua kuurista??

Hennas, tuliko kaukosäädin toimivaksi? Meillä pönttöön ei oo onneks päätynyt mitään ylimääräistä, mut toi utelias vesipeto haluis mennä sinne läiskyttelemään vettä... Yääk! :D

Onnea Takun perheelle uuteen asuntoon pääsemisestä! Ottakaahan siellä toipilaat se muuttolaatikoiden purku-urakkakin nyt rauhassa! Ja paranemisia koko pesueelle!

Jihuut myös Venlan uusille hampaille!
 
Sanna, ei tullut säädin toimintakuntoon. Tai kyllä se vissiin muuten toimi, mutta syötti vaan boksille kasia koko ajan, joten ei olis käyttö enää onnistunut. "Onneksi" meillä oli yksi ylimääräinen boksi, joten vaihdettiin se tilalle, vaikka ei siitä tykätäkään...
 
Nuo Joonan näppylät on minullakin päällimmäisenä mielessä. Aika hurjan näköistä varmaan. Onneksi on palstalla tietäväisiä naisia ja syy selviää :)

Venlan kassi- ja rasvaintoilu on herttaista :D Valo on innoissaan rasvaamisesta myös, äitiään matkii. Jos erehdyn raapimaan itseäni jostain, Valo näyttää käsimerkein, että rasvaa, äiti, rasvaa! Naamaansa se siveli myös ja sai Venlan tavoin tyhjän naamarasvapurkin aarteekseen. Kaiken nuo matkii.
Puhe ja muut taidot taitavat tulla aaltoillen, oletan. Valo otti joku aika sitten vahingossa askelia tukematta, eikä tajunnut sitä itsekään, vaan nyt ei ole sellaista vahinkoa päässyt tapahtumaan. Puhua pälpättää omiaan ja joitain selvempiä sanantynkiäkin mahtuu mukaan: äiti, hauva, äng (=ankka tai oma uninalle) ja uvvi=Muhvi-kissa. Äänenpainot vaihtelevat hienosti ja isin tai äidin komentamiseen vastataan usein samalla paatoksella :D

Onko kevättä enemmänkin ilmassa vai miksi tuntuu että teistä kovin moni rymsteeraa ja laittaa joko ihan uutta kotia kuosiin tai parantelee vanhaa? Kuulostaa kivalta. Minä olen melkein luovuttanut jo. Koti on lähes sillään millä oli kun reilu vuosi sitten muutettiin pienen vauvan kanssa ja täysi työ on jo siinä että edes jonkinlaisessa siivossa yrittää pitää. Olisihan putipuhdas koti aivan ihana, mutta jos haluan myös lukea ja neuloa ja ommella, niin jostain on karsittava. Mieluummin lattianpesusta sitten.. Onko muilla keittiönlattia karhea ruuanjämistä vai olemmeko harvinaisen sottaista porukkaa? En vaan joka välissä vaivaudu luuttuamaan Valon jäljiltä. Vielä kun ilmassa on välillä muutto miehen kotikonnuille, niin mietin viitsinkö näitä nuhjuisia tapetteja alkaa vaihtelemaan ollenkaan vai josko kuitenkin, ollaan tässä sitten pari vuotta tai ei.

Ampulle vielä tsemppiä lisää sen rakkausmasun kanssa<3

Meillä ei ole vielä vessanpöntöstä löytynyt mitään. Toistaiseksi isin pissalla käyminen on niin hauskaa seurattavaa, että Valo tyytyy seisomaan kädet pöntönreunalla ja mies väistelee suihkunsa kanssa, ettei osu toista päähän. Vessan vetäminen saa aikaa riemukkaan naurun. Pönttö kiinnostaa siis.

Olin muuten shoppailemassa itselleni housuja. Ei löytynyt haluamiani, mutta ihana farkkuhame lähti matkaan. Juuri sellaista olen katsellut jo kauan!
Voisin kyllä Maarisen tapaan koittaa jotain tehdä kroppani kanssa, hukkaan heitettyä energiaa se itsensä manaaminen ja entisen peräänkin haikailu on. Vähän uhosin miehelle, että kunhan asfaltti kuivuu, alan lenkkeillä iltaisin, edes vähän...noinkohan. Muistan vaan, että hyvää se tekee!

Voikaa hyvin :)
 
Takaisin
Top