Maaliskuun mutinat!

Nannaniina

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heinäkuunmammat 2015
Löysin tammikuun ja helmikuun hölötykset, mutta maaliskuu taisi vielä olla avaamatta? Tää on eka kerta kun avaan uuden kuukauden :D Aika paljon tuntunee täältä porukkaa tippuneen, mutta ymmärrän kyllä erittäin hyvin miten tämä taaperoarki ei mitenkään mielettömästi sitä vapaa aikaa sisällä että ehtisi kirjoitella. Itse oon vielä vanhempain vapaalla, osalla on jo uusi pikku muru jonka vuoksi jälleen kotosalla, muutoin kuulostaa siltä että aika monen taapero aloittanut päivähoidossa käynnin? Onko vielä muita jotka on kotosalla tämän heinäkuisen (tai no itsellä on kesäkuinen :D ) kanssa?
 
Multa poistettiin eilen viimeinen viisauden hammas ylhäältä... kyllä on vieläkin suu ja leuka hellänä...puol päätä turvoksissa ja mustelmaakin alkoi ilmestyä poskeen silmän alapuolelle... :sad001 Kyllä on jotenkin ihan pahoinpidelty olo!
 
Mun pitäis mennä paikkauttaan yks reikä jonka bongasin tässä raskausaikana :nailbiting: en yhtään tykkää hammaslääkärihommista ja aika alkaa loppua kesken jos mielin sairauskassan turvin käydä yksityisellä.. apua!:arghh: kävin jo kysymässä aikaa mutta asiakaspalvelija ei osannu vastata yhteenkään kysymykseen (suoraveloitus / raskauden vaikutus oli kysymysten aiheet) ni luovutin .. teki mieli kysyä että tietääkö neiti yhtään mitään, kännykän näpertäminen tais olla mukavampaa ku työn teko :finger:
 
Mieluummi kirjotellaa vissii tuonne salaiselle puolelle ni ei täällä oikein ookaan elämää :)
 
Täällä tehtiin tänä aamuna raskustesti ja plussaa näytti! Tekisi mieli huudella koko maailmalle, mutta ei viitti. Tyydyn siis huutelemaan täällä :D

Toinen siis tulossa. Oonkohan mä jotenkin superhedelmällinen, kun molempien kanssa on tärpänny heti ekan kerran kun jätti ehkäisyn pois. Oon niin superonnellinen :Heartred
 
Onnea AnniPanni plussasta! :) mihin ajankohtaan laskettu aika osuu? :)
 
Kiitos! 15.11 on laskettu aika ainakin netin jonkun laskurin perusteella :)

Me oltiin miehen kanssa kaupassa viime perjantaina, ja mua alko yhtäkkiä ärsyttämään suunnattomasti kun hän käveli väärässä kohdassa mun vierellä kun en nähnyt maitokaapille. Sanoin hänelle, että nyt mua ärsyttää kyllä niin paljon toi sun kävely että oon saletisti raskaana :D no näinhän se oli. Muistan viime raskauden kiukun puuskat vielä elävästi :)
 
Teki mieli itkeä ja nauraa yhtäaikaa tota lukiessa :D aamen! En muuta sano :D
 
Luetutin miehelläkin ton tekstin, kehui ihan hyväksi. :-)
 
Takaisin
Top