Maaliskuun mietinnät

Mulla riittää pikkuhousunsuoja, öisin yöside ku muuten valuis persvakoa pitkin veret yöllä sänkyyn :D Mulla vuoto lähinnä semmosta rusehtavaa tuhrua, mut ku liikkuu enemmän, niin tulee kirkasta verta. Synnytyksestä 12vrk. En mä ainakaan olis huolissaan, jos ei ole kipuja/aristusta vatsalla, eikä pahaa hajua vuodossa.
 
Hei tarviiko kelaan ilmoittaa lapsen syntymisestä? Mietin tota lapsilisää vaan että alkaako se tulemaan automaattisesti vai pitääkö sinne ilmoittaa...
 
Ootteko hakenut jo lapsilisää? Tulee automaattisesti jos on jo haettu, muuten tietty hakiessa tulee ilmoittaa sotut ym. tiedot.
 
No sairaalaa lähdettii ku vuotoo tuli ku vesiputouksest. Reilu 5min matka meil tänne ja ku pääsin päivystyksee meinasin pyörtyy. Kaks tippaa käteen. No istukast oli jääny palanen kohtuu ja kaavinnas olin. Nyt 2h oltu osastol, menetin kaavinnas verta 800ml et punasolui tuun saamaa ku hb 86
 
Tääl ollaa edellee sairaalas, vuoto lakannu mut hb oli aamul vaa 71 ja illal oli kuumetta nii on viel vähä tokkurainen olo. Tääl hoitajat ihmettelee kui tultii omal autol sairaalaa eikä lanssil, mut ku ei kotona viel heikottanu. Rautaa sain suoraa suonee nii en oo enää iha valkonen et saan jo kävellä vessaa
 
Taas yks äitiyspoli käynti takana. Ei jäätykkään vielä käynnistys hommiin ku oli vauvalla kaikki hyvin. Painoarvio 3070g, viime ti saivat muka 2,5kg mut epäili et käyny viikko sitte joku kömmähdys.. Ja annetaan kohdunsuun tilanteen kuulemma vielä kypsyä, ja oli jopa viikon takasesta kehitystä tapahtunu, jee!! Ens tiistaiksi saatiin uus aika, voi olla et sillon käynnistellään, ellei nyt sit tapahtuis jotaki ihan itekseen, jota eniten toivon!! (Yhen käynnistyksen kokeneena ei se herkkua ollu, liekkö synnytys voi ollakkaan..:grin). Eli palattiin siis kassi autossa valmiina pakattuna toistaiseksi ilman pientä nyyttiä kotiin.. Tuleva isosisko ei tykänny tästä yhtään.. :wink
 
Äitiyspolilla taas turha mutka käyty. Eivät käynnistele sittenkään ennen laskettua aikaa, joka on ylihuomenna :happy: Syynä että vaikka verenpaineet vetelee välillä meleko korkeella, mulla ja vauvalla kaikki silti hyvin ja ootellaan luonnollista käynnistymistä vielä.. Pe uus käynti tonne ja ma aikaistettu yliaikais aika synnyttäjien vastaanotolle, jossa viimestään käynnistys tapahtuu, iiks jaiks :woot:
 
Takaisin
Top