Maaliskuun mölinät

Täällä myös! Enää kk, nii on käärö sylissä ja vatsassa ei asu enää kukaan [emoji3]
 
Äitiysloma alkoi jo, mutta vielä on paljon puuhaa ennenkuin pääsee kunnolla vaan oleskelemaan. Jännäksi menee malttaako poika pysyä laskettuunaikaan asti paikoillaan.
 
Tänään on lomapäivä ja huomenna ensimmäinen äippälomapäivä! Taas yksi virstanpylväs saavutettu tässä odotuksessa. Äitiysloman alkaminen konkretisoi taas jollakin tavalla lisää lähestyvää synnytystä ja vauvan tuloa :)
 
Hitsiläinen.
Kellojen siirto on muutenkin hankalaa mun miehelle ja tänäänkin sillä alko klo:5 työt eli heräsi noin neljän paikkeilla. Ei siinä muuten mitään mut meillä esikoinen (5v) rupes ihan hirveesti oksentelemaan 00.30 aikoihin ja parvisängyltä alas vielä :arghh:
Kaksi mattoa meni pesuun ja yksi roskiin. Koko huone seiniä myöten oksennuksessa ja mun mies oli tehny vielä iltapalaksi mustikkasmoothieta lapsille. Yöllä meni reilu kaksi tuntia että saatiin huone siihen kuntoon että siellä voi olla.
Tänään siis luvassa pelkkää siivousta. Mies kerkesi nukkumaan ehkä 1.5h ja kyllä harmittaa kun se oli jo aikasemmin murehtii siitä miten jaksaa. Sitä siivoamista oli vaan niin paljon etten missään nimessä olis pärjännyt yksin tän ison mahan kanssa, eikä mies kyllä ehdottanutkaan. Jos tilanne olis ollut toinen niin tietty olisin laittanut työssäkäyvän nukkumaan ja ite huhkinu, lattiahommiin en vaan enään taivu koska jos oon kontilla niin maha koskee maahan.

Poika voi onneksi nyt hyvin eikä tullut ripulia tai kuumetta ja kuulemma olo on ihan hyvä. Nyt saa vettä pieniä määriä kerrallaan ettei vaan laukaise uutta oksennuskierrettä. Saa nähdä mikä tauti vai oliko se joku ruokamyrkytyksen tapanen tai muu. Vähän ihmetyttää kun ei ole mitään muuta oiretta kun vatsan raju tyhjentyminen.
Norovirusta tai muuta vatsatautia tässä vaiheessa ei kovin kaivattais.
 
Onko huhtikuisille perustettu joku semmonen "syntyneet" tai vastaava ketju? Vai mistä ne löytää? Olisi kiva seurailla millon porukka poksuu :D En kuulu salaiseen että jos semmonen sieltä löytyy niin pitää kait sinne liittyä. Tosin mun kirjoittelu tänne on aika satunnaista.
 
Takaisin
Top