Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, miulla ne on työpöydällä ja kahon välillä niitäView attachment 145392
Tän aamuinen ja meen nyt tällä 3+4 kestolla kunnes varhaisultrassa on käyty
Toissaipäivänä oli haaleampi, joten kivalla suunnalla. Yhden varmaan teen vielä vkl aikana. Sitten vain jos tulee vuotoja tmv.
Piti ottaa töihin laukkuun mukaan, että voin välillä vilkaista testiä että totta tää on. Tekeekö kukaan muu samaa?![]()
Mulla on vessan kaapissa ja käyn välillä tuijottelemassa, että oliko varmasti plussa.View attachment 145392
Tän aamuinen ja meen nyt tällä 3+4 kestolla kunnes varhaisultrassa on käyty
Toissaipäivänä oli haaleampi, joten kivalla suunnalla. Yhden varmaan teen vielä vkl aikana. Sitten vain jos tulee vuotoja tmv.
Piti ottaa töihin laukkuun mukaan, että voin välillä vilkaista testiä että totta tää on. Tekeekö kukaan muu samaa?![]()
Mun mielestä on, vaikka vertailu eri kuvista vaikeaa. Hyvältä näyttää!View attachment 145419Onks tää teijän mielestä vahvistunu eilisestä![]()
Mä tein eilen ja tuli kans tuo 2-3vko. Täytyy tehä ens viikol viel uusiks et saan sen +3vko. Aattelin sit vast soitella neuvolaanAiotteko tehdä myös viikkonäytöllisen, mie tein tänään, ja tuli 2-3 viikkoa.