Maaliskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?

IMG_2163.jpeg
Tän aamuinen ja meen nyt tällä 3+4 kestolla kunnes varhaisultrassa on käyty 😊
Toissaipäivänä oli haaleampi, joten kivalla suunnalla. Yhden varmaan teen vielä vkl aikana. Sitten vain jos tulee vuotoja tmv.
Piti ottaa töihin laukkuun mukaan, että voin välillä vilkaista testiä että totta tää on. Tekeekö kukaan muu samaa? 😂

View attachment 145392
Toissaipäivänä oli haaleampi, joten kivalla suunnalla. Yhden varmaan teen vielä vkl aikana. Sitten vain jos tulee vuotoja tmv.
Piti ottaa töihin laukkuun mukaan, että voin välillä vilkaista testiä että totta tää on. Tekeekö kukaan muu samaa? 😂
Haha, miulla ne on työpöydällä ja kahon välillä niitä 😂 teen siis etätöitä.

View attachment 145392
Mulla on vessan kaapissa ja käyn välillä tuijottelemassa, että oliko varmasti plussa. 🙈

Heippa! Täällä menossa 3+4 eli hyvin alussa ollaan. Dpo10 aivan haamu ja tänään dpo11 oli kivasti jo väriä. 🥹

Mulla kans testit kylppärin kaapissa ja tuijottelen niitä joka vessareissulla. 😆 Muutoin meinaa välillä unohtua tämä, kun taapero pitää kiireisenä.

Liitteet

• IMG_20250626_120721.jpg
    IMG_20250626_120721.jpg
    50.8 KB · Katsottu: 73
Tässä omia testejä, ylin tosiaan 20.6. ja sit 23.6. ja 25.6. Kaikki viivat kuvattu testiajoilla ku oon lukenukki näistä cb:n testeistä että ovat välillä vähän suseja.

Eilen tein tuon digin vielä ja nyt pitäs olla 4+5 mut mulla kyl fiilis et ovis oli myöhempään täs kierrossa.
Nyt ajattelin malttaa ja olla testailematta loppuviikon jos ens viikol viel sit tekis toisen digin ja kattois nouseeko viikot 🤔

Ja itsekkin oon etätöissä joten tulee vilkuiltua näitä vessan kaapista aina vessassa käydessä 🤣

Liitteet

• IMG_0679.jpeg
    IMG_0679.jpeg
    182.4 KB · Katsottu: 69
  • IMG_0664.jpeg
    IMG_0664.jpeg
    612.9 KB · Katsottu: 73
Täällä ensikertalainen tällä foorumilla🤩 Esikoinen 6/22. Eka kuva 20.6. toinen 21.6. ja viiminen 23.6. Esikoinen tärppäs ekasta, tämä toisesta kierrosta🥹 Edelliset menkat 26.5.—> eli tänään sen mukaan 4+5, jännääää
IMG_7138.jpeg

Liitteet

• IMG_7169.jpeg
    IMG_7169.jpeg
    484.3 KB · Katsottu: 15
  • IMG_7153.jpeg
    IMG_7153.jpeg
    355.1 KB · Katsottu: 15
Tässä tämän aamun ja eilisen (alhaalla tämän päiväinen). Omaan silmään vähän vahvistunut? En vielä uskalla uskoa, että tämä pysyy matkassa, mutta toivon niin kovasti 🥹❤️ nyt dpo14 / 4+0 , toivottavasti viivat vaan jatkaa vahvistumista 🥹

Liitteet

• Screenshot_20250628_045827_Gallery.jpg
    Screenshot_20250628_045827_Gallery.jpg
    35.5 KB · Katsottu: 56
Takaisin