Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä opiskelin 5 vuoden yliopistotutkinnon 2,5 vuodessa. Menin suoraan äitiyslomalta kouluun ja pääsykokeisiin pänttäsin vauvan kanssa ku vauva oli 6-8kk. Mun mielestä vauvan/pienen lapsen kanssa on kaikkein helpoin opiskella. siinä vauva sylissä on helppo lukea ja siinä tulee ikään kuin 2in1. Läsnäoloistakaan ei oltu pahoillaan, vaikka olin massaluennoilla/luennoilla joskus lapsen kanssa.Voin itse aloittaa:
Olen 30-vuotias, perheeseen kuuluu miehen ja minun lisäksi 2013 ja 2021 syntyneet tytöt. Meidän 2021 on myös maaliskuinen, joten aikalailla tasan kaksi vuotta tullee ikäeroa.
Meillä on taustalla näiden kahden välissä 7 vuotta yritystä lukuisine lapsettomuushoitoineen. Tähän väliin mahtui kaksi alkuraskauden keskenmenoa.
Tämä raskaus ei ollut suunniteltu, joskaan ei esteltykään. Kumpikaan ei meidän historialla uskonut raskauden olevan edes mahdollinen. Mutta niin vaan kävi ja toivottavasti saamme tämän loppuun saakka.
Olen entinen yrittäjä, nyt pitäisi aloittaa elokuun lopussa sairaanhoitajaopinnot. Vähän hirvittää yhdistää vauva ja opinnot, mutta aika näyttää sitten, miten sujuu.
Oli kans ajatuksena suorittaa sosionomin verkko-opintoja (jos kouluun siis pääsen), mut en tiedä miten kaksosten kanssa onnistuu.Voin itse aloittaa:
Olen 30-vuotias, perheeseen kuuluu miehen ja minun lisäksi 2013 ja 2021 syntyneet tytöt. Meidän 2021 on myös maaliskuinen, joten aikalailla tasan kaksi vuotta tullee ikäeroa.
Meillä on taustalla näiden kahden välissä 7 vuotta yritystä lukuisine lapsettomuushoitoineen. Tähän väliin mahtui kaksi alkuraskauden keskenmenoa.
Tämä raskaus ei ollut suunniteltu, joskaan ei esteltykään. Kumpikaan ei meidän historialla uskonut raskauden olevan edes mahdollinen. Mutta niin vaan kävi ja toivottavasti saamme tämän loppuun saakka.
Olen entinen yrittäjä, nyt pitäisi aloittaa elokuun lopussa sairaanhoitajaopinnot. Vähän hirvittää yhdistää vauva ja opinnot, mutta aika näyttää sitten, miten sujuu.
Voipi olla että sulla on molemmat kädet täynnä kaksosten kanssaOli kans ajatuksena suorittaa sosionomin verkko-opintoja (jos kouluun siis pääsen), mut en tiedä miten kaksosten kanssa onnistuu.
Tervetuloa mukaan! Keskustelu on siirtynyt pitkälti tuonne suljettuun ryhmään, kannattaa käydä kirjoittelemassa viestejä vaikka tuonne leikkinurkkaan, niin saat nopeasti vaaditut viestit täyteen ja pääset sinne mukaan myös.Terve! 24-vuotias luokanope-opiskelija täällä. Odotetaan esikoista avopuolison kanssa, laskettu aika maaliskuun lopulla. Asustellaan Oulussa ja perheeseen kuuluu myös 4,5kk vanha koiranpentu.
Oltiin molemmat siinä uskossa ettei voida saada lapsia, mutta kohtalo kai puuttui peliin, joten silloin kun vähiten odotti niin näyttikin testi plussaa.
Ollaan yritetty ottaa selvää kaikesta vauva-arkeen liittyvästä, mutta tuntuu että aina tulee vastaan uutta tietoa. Neuvolassa sanottiin että oma vauva onneksi kyllä opettaa vanhemmuutta.
Olisikin siis mukava tutustua tämän foorumin kautta samassa elämäntilanteessa oleviin ja jakaa ajatuksia tulevasta vauva-arjesta.
Tervetuloa mukaan! Ja samaa olisin vinkannut kuin @harsokukka, eil naputtele riittävästi viestejä niin pääset myös suljetulle puolelleTerve! 24-vuotias luokanope-opiskelija täällä. Odotetaan esikoista avopuolison kanssa, laskettu aika maaliskuun lopulla. Asustellaan Oulussa ja perheeseen kuuluu myös 4,5kk vanha koiranpentu.
Oltiin molemmat siinä uskossa ettei voida saada lapsia, mutta kohtalo kai puuttui peliin, joten silloin kun vähiten odotti niin näyttikin testi plussaa.
Ollaan yritetty ottaa selvää kaikesta vauva-arkeen liittyvästä, mutta tuntuu että aina tulee vastaan uutta tietoa. Neuvolassa sanottiin että oma vauva onneksi kyllä opettaa vanhemmuutta.
Olisikin siis mukava tutustua tämän foorumin kautta samassa elämäntilanteessa oleviin ja jakaa ajatuksia tulevasta vauva-arjesta.