Mämmiä vai pashaa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Pääsiäinen tulee eli taas saa syödä perinteisiä herkkuja. :P Syödäänkö teillä mämmiä vai pashaa? Vai ei kumpaakaan? Ehkä jotain muuta?

Meillä koko perhe liputtaa mämmin puolesta. Tosin tänä vuonna ei ole vielä ostettu, mutta ainakin viime vuonna oli lapsenkin mielestä herkkua. Kerman ja sokerin kanssa tietenkin. Minkä kanssa teillä syödään mämmi?

Ei kumpaakaan :D Mämmi ei oikeen uppoa ja täytyy tunnustaa, etten oo pashaa edes tainnut ikinä maistaa.. Ois kyllä hauska maistattaa mämmiä neidille ja nähdä se ilme :grin Tän talouden pääsiäisherkut koostuu lähinnä suklaamunista, uppoaa kyllä kaikille :wink

Mämmi! Ja juurikin kerman ja sokerin kanssa.

Kerran tein sellaista jälkkäriä annosmaljoihin, mihin tuli kerroksittain mämmiä, sitruunarahkaa ja päälle marenkia. Oli tosi hyvää kyllä, mutta mainiosti täällä kelpaa mämmi sellaisenaankin.

Ei oo tullu syötyä mämmiä kun olen ainoa joka siitä tykkää o.O suklaamunia on ollu sit lapsille ja pari kadonnu myös mamman suuhun:hilarious:

Pashaa itse tehtynä. On laatuherkkujenkin pasha hyvää, mutta kiva tehdä myös itse:)
Menee mämmikin myös:)

Takaisin