Luulosairautta ja epätoivoa?!? voi kun tärppäisi jo!

country72

Vasta-alkaja
En tiedä mihin osioon tämä kuuluu, mutta kirjoitan nyt tänne. Tästä tulee aika pitkä juttu ja varmaan kirjoitus virheitä, mutta koittakaa kestää...  Elikkä minun tilanteeni on tällainen: Minulla on 3 lasta ja nuorin niistä 6v.[:)]

Nyt noin vuosi sitten otin hormooni kierukan pois ja kuukautiseni ovat olleet TODELLA epäsäännölliset![:(] Aikaisemmat rakaudet onnistuneet ilman ns.painetta tietty ikäkin siihen on vaikuttanut.. NYt olen 36v. ja lääkärin mielestä ei pitäsi olla syitä, etten tulisi raskaaksi...
No menkat ovat olleet tosi epäsäännöllisiä ja lääkäri antoi teralut kuurin ja aina menkat ovat alkaneet ja kierrot suht säännöllisiä jonkin aikaa.. Nyt aloitin kolmannnen teralut kuurin kun menkat oli juhannuksena ja en ollut raskaana. Niin eli teralut ensimmäiset 10 pilleriä syötiin ja menkat alkoi 29.10.2008.

 Koko 10 päivän ajan oli pientä tiputteluvuotoa ja 29.10 alkoin vuotamaan kunnolla. No laskin sitten päiviä siihen viidenteentoista ja joskus taisi olla 11.11 tuli sellainen ruskea limatulppa ja oletin sen olevan ovis limaa.. Hommailtiin silloin mieheni kanssa ja päivä väliä niin uudelleen silloin lima oli kirkasta.  En tiedä oltiinko me tarpeeksi usein, mutta kun miehelläni on ollut työpaineta niin en ole kauheesti halunnut sänkyhommia ehdotella. Nyt en ole uskaltanut ottaa teralut pillereitä kun en tiedä tärppäsikö nyt. Mutta jos niihin limoihin on uskomista niin kait toivoa on!?!

Ei ole ollut kolmen aijemman lapsenteon kanssan tällaisia ongelmia. Olemme menneet kesällä naimisiin ja meillä ei ole vielä yhteisiä lapsia. Mieheni  ei panikoi vaan sanoo se tulee jos on tullakseen... Tietenkin se odottaa sitä yhtä paljon kuin minä. Pelkään, että taas joudun pettymään.. menkat ei tule ja en ole raskaana .. teralut ja rumpa alusta. Minulla ei ole ketään jolle tästä puhuisin... Tuntuu, että menetän mielen terveyteni tämän asian kanssa..  Yritän tehdä ja ajatella kaikenlaista , mutta aina ajatukset siirtyy vauvaan.. Onko muilla samallaisia kokemuksia?

 Olen lukenut näitä juttuja ja toivoisin, että täältä löytysi tukijoita ja ymmärrystä... Mieheni veli  sain juuri kuun alussa poikavauvan ja olen tosi onnelinen heidän puolestaan, mutta en ole pystynyt mennä katsomaan vielä vauvaa... En tosin olen keronut syytä tai muutkaan sukulaiset eivät tiedä mitä meillä on haaveessa.

Olen yrittänyt  tunnustella raskauden ensioireita ja välillä olen ihan varma ja välillä taas en ... Muuta oireita ei ole ollut kuin vihlonta alamahassa.. välillä oikealla ja välillä vasemmalla.. no paleltanutkin on ja erityisesti tään on aivastuttanut vähän väliä.. APUA!!!
 
Takaisin
Top