Lupausketju uudelle vuodelle

Mulla on vakaa aikomus tutkiskella mun elämäntapoja ja laittaa niitä hiukan remonttiin. Tällä hetkellä syön tosi huonosti ja ravintoaineita ei taida olla nimeksikään nauttimassani ruoassa. Samoin liikunnan lisääminen ei olisi pahitteeksi. Näihin jos saisin kiinnitettyä huomiota nyt ensimmäisenä.

Okei, RV, mä taidan hypätä tohon lupaukseen mukaan. Eli keskeneräiset käsityöt, jes. Ja samalla lupaan aloittaa uusia käsitöitä vanhoista langoista (eli tehdä lankainventaarin) ennen kuin ostelen uusia. Ainakaan paljoo. :D Ehkä tätä lupausta täytyy vielä vähän muotoilla ennen keskiviikkoiltaa....

Lankainventaari olisi kyllä tarpeen täälläkin..... :oops: Uskaltaisikohan sitä luvata, ettei uusia lankoja tule, ellei ainakin kolme jämäkerää ole käytetty? :eek:

Jos vihdoin pääsisi noista raskauskiloista eroon kesään mennessä :rolleyes: Ruokavaliota vois vähän parantaa.. Ja lisätä veden juontia!

Lupaan yrittää ymmärtää sitä, ettei tarvitse aina pyrkiä täydellisyyteen.
Lupaan yrittää ymmärtää sen, ettei koti kaadu siihen jos en joku päivä ehdikään siistiä paikkoja.
Lupaan yrittää miettiä kaksi kertaa ennen kuin avaan suuni.

Ja viimeisenä lupaan etten lupaa mitään sellaista joka vähänkin liittyy elämäntapa-remonttiin :D

yritän vähentää herkuttelua :D sisäinen sokerihiiri on päässyt valloilleen äitiyslomalla ja se pitää laittaa kuriin ja nuhteeseen.
Se oikea lupaus voisi olla, että opettelen vähentämään stressiä. Siinä onkin tekemistä koko vuodelle.

Lupaan olla lösähtämättä täysin valaaksi raskauden aikana. Eli lupaan itselleni että kunhan arkeen pääsee loman jälkeen,jatkuu taas terveellinen ja monipuolinen ruokavalio ja salitreeni/jumppa 3-5 kertaa viikkoon,toki ottaen huomioon raskaus treenien rankkuudessa.

Lupaan aktivoitua yhteydenpidossa. Päivitin osoitekirjan joululomalla, niin nyt olis pyhä tarkoitus saada oikeaa postia kulkemaan tasaisin väliajoin.

Lupaan aktivoitua keskeneräisissä hommissa, edes vähän. Jos laitan itelleni aikataulun, pysyn siinä.

Yritän jättää liialliset 'sitku' ja 'mutku' selittelyt, ja tehdä oikeasti sen mitä pitääkin.

Keskeneräiset käsityöt valmiiksi - joo, kyllä kiitos! Kaapillinen lankoja ja käsitöitä odottaa perkaamistaan aina vaan. Kun ei jouda...

Oon luvannut itselleni siistiä kielenkäyttöä kotona, eli ei kiroilua vaikka miten savu nousisi korvista. Kauhulla odotan mikä mahtaa olla lapsukaisen eka kiljaisema sana... :confused005

Aina voisi tietty koittaa muutenkin olla kärsivällisempi ihminen ja varsinkin äiti.

Takaisin