Luomu-luonnonmukaisuus-hömpät

eiku skallo mä tarkotin ku tän vau.fi etusivul oli just tona päivään jotaa juttuu sormiruokailust, ni siin neuvottii et ei saa selältee syöttää :D
 
Joo, kyl mä hiffasin. Just ku olin mainostanu et meil syyään selälteen niin eikös siit oo joku juttu heti et ei näin! emoticon
 
ai no sit oli menny ohitte, en muista et oot tollee missää kirjottanu. Mut oli silti huvittavaa et tollain ohjeistus oli siihe loppuu laitettu.
Meil on nyt jostai syyst alkanu lounas ja päivälliin tökkii pojal =/ Puurot sun muut menee ettei mitää, mut sit ihan varsinain lämmin ruoka kelpaa aika pienis määrin. Joskus harvoin syö hyväl ruokahalul. Eikä oo oikeestaa välii onko kaupan vai oma. Nyt oon yrittäny kiinnittää huomioo noihi ruoka-aikoihi, et onks jotenkii liian lyhyt väli puuron jälkee (syödää puuro aamul, välipalaks  ja illal) ja koittanu pitää pidempää välii mut ei sekää oo hirveest auttanu. Toivottavast menee koht ohi... Huomen meen kauppaa ja lisäsin ostoslistaa kaikkee mitä nyt vois sormin syödä ni kokeilen jos se auttas...
 
Takaisin
Top