Luetteko e-kirjoja?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Luetteko te e-kirjoja? Mistä ja millä luette niitä? Olen alkanut pohtia niihin tarkemmin tutustumista. Josko saisi luettua hieman enemmän, kun voi lukea hetken puhelimesta tilaisuuden tullen eikä tarvitse hakea ja kantaa mukana oikeaa kirjaa.

Vähän olen tutustunut kirjaston e-kirja valikoimaan. Se vain on aika heikko ja kaikenlisäksi teksti tuppaa olemaan liikaa oikealla niin että pisimmistä rivieistä jää kirjain tai pari piiloon. Yhtä kirjaa olen sieltä nyt lukenut ja olisihan se kiva lukea ilman että tarvitsee arvailla/kikkailla. Rajallinen laina-aikakin voi aiheuttaa ongelmia. Eli oikeastaan olen kysymässä vinkkejä siitä mistä niitä kannattaisi hakea. :grin Hirveitä summia en niistä viitsisi maksaa, mutta ei varmaan ole paljoa muita ilmaisia kuin tuo kirjasto?

En lue. Tykkään aidosta kirjasta, siinä on jotain erityistä! Olen koittanut lukea muutamaa e-kirjaa, mutta ei tunnu omalta. Ne testasin kirjaston valikoimista. Äänikirjoja kuuntelen välillä siivotessa ja lenkkeillessä, niistä pidän. Useimmiten kuitenkin valitsen jonkun, minkä olen jo lukenut sekä hyväksi todennut ja testaan miltä se kuulostaa.

Aluksi e-kirjojen lukeminen vaikutti oudolta. Yritin kääntää sivua esimerkiksi. :bag: Seuraavaksi yritin tavallisesta kirjasta zoomata. Luin ensin Ipadilla, mutta totesin, että kännykkä parempi käsiin ja aina mukana. Voi silloin tällöin lukea sivun tai kaksi. Varsinkin ns. Tietokirjoista.
Joskus oli Bookbeat, ennen lasta. Velvoittaa lukemaan aika monta kirjaa kuukaudessa, että on hintansa väärti.
Nykyään Elisa Kirja. Siellä aika ajoin hyviä tarjouksia ja silloin tällöin saa valita ilmaisen kirjan.

Takaisin