Loppuraskaus ja proteiini virtsassa??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja suzki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

suzki

Oman äänensä löytänyt
[font="times new roman"]Heips! Osaisiko joku vastata kun minulla on nyt ilmestynyt proteiinia virtsaan + ja verenpaineet muka vähän koholla.. Olen nyt kotona mitannut laina mittarilla ja arvot ovat ihan normaalit neuvvolassa vaan jännittää. Olen nyt kolme päivää ravannut neuvolassa ja virtsassa on proteiinit + verenpaineet ok sano vain ettei vielä näillä arvoilla ole kyse raskausmyrkytyksestä. niin mistäköhän mahtaa johtua valkovuotoa tulee mutta nyt viimeksikin tein alapesun ja silti plussa mikä on kuulemma heikko. Ihmettelin vaan kun virtsan seassa lilluu jotain?? neuvolan täti ei siihen mitään sanonut onneksi on äitipoli ma.. Osaisiko joku vastata kiitos [:)]
[font="times new roman"] 

Hei Suzki!

Millä viikolla olet? Itse viimeisellä viikolla ja minulla taasen muut oireet mutta ei kutinaa käsissä eikä proteiinia virtsassa..eli ei raskausmyrkytystä vaikka tukalaa oloa riittääkin.

Proteiinia voi mielestäni olla virtsassa viimeisillä viikoilla ihan siitä syystä, että keho on ihan äärettömän kovilla. Eli toimintahäiriö, ei oire. Mutta tämä on siis ihan minun käsitykseni, enkä pohjaa sitä mihinkään tieteelliseen tutkimukseen. Itsellä aina välillä proteiinit plussalla ja välillä ei taasen mitään, ihan tuntuu riippuvan siitä mitä on syönyt ennen virtsaamista. Paineet on minullakin koholla, mutta se tuntuu johtuvan siitä, että olo on vain niin tukala ja tilanpuute ahdistaa meitä molempia.

Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin!! Pidän peukkuja että ei ole myrkytyksestä kyse!! Kyllä se olo huononee ja nopeasti, mikäli siitä kyse on, eli ihan hirmu huolissani en olisi, mutta ei nykyään osaa kyllä huolehtimattakaan olla..jännää tämä äidiksi tuleminen ;)

Heips! Viikko on itselläkin jäljellä la 26.9.. Mulla ei voi kyllä syömisestä johtua kun eilen kun menin neuvolaan 10 niin en ollut syönyt edes aamupalaa.. Ihmettilin vaan kun virtsan seassa lilluu jotain?? Toivottavasti on vaan jokin häiriö kun muita oireita ei ole kun tuo proteiini verevpaineet on ok. Neuvolassa vaan sanoi että proteiini lisääntyy jos on raskausmyrkytys. mutta ei vaan osaa olla murehtimatta kun on vauvasta kyse[;)] Onneksi on raskaus jo lopuilla toivottavasti ei mene yli kun vauvakin on arvioitu yli 4kg.. Tsemppiä sinne ja yritähän jaksaa viimeiset hetket ja kiitos vastauksesta[;)] milloin sulla la?

kyllä  ne sanoisi jos sinulla on raskausmyrkytys. Mutta on ihan normaalia että on välillä plussaa. Ei tarvitse hätäillä. KErta ei ole muita oireita ku lievästi verenpaine koholla ja tuo yks plussa niin ei ole oikeasti yhtään mitään hätää.

Ihmisellä on normaalisti virtsassa sakkaa ajoittain, riippuen aika usein myös siitä kuinka paljon nestettä juo että se sakkamaisuus ei ole mikään raskausmyrkytyksen oire vaan ihan normaalia. Jos se sakka alkaa olla paksua ja muuttaa väriä ja haisee niin sitten on tulehdusta, mutta se näkyy näissä stiksi testeissä sitten mitä neukkarissa tehdään. Se sakka on ikääkuin kuonaaineita. Ihan normaalia. Varsinkin usein kun näkee katetripotilaita ja katsoo heidän katetripussiaan nii niissä näkee sitä sakkaa, mutta se on ihan normaalia. YLeensä siis sakkaa aiheuttaa se että on juonut liia vähä nestettä eli ei ole vaarallista.

Takaisin