Onko teillä muilla ollut vaikeuksia pitää terveellinen ruokavalio vakiona? Pakon edessä olisi nyt tarkoitus katsoa, että millainen ruokavalio olisi hyvä, koska esidiabetes. Olen pyytänyt apua usealta ammattilaiselta, mutta sanottu vaan että vältä nopeita hiilareita. Olen myös pyytänyt apua syömishäiriötaipumukseen ja diabeteshoitajan tai ravitsemusterapeutin apua, mutta jostain syystä niitä on julkiselta hirveän vaikea saada.
Joko stressaan, enkä saa syötyä juuri mitään, tai sitten en suo stressinpelon takia ajatustakaan kannattaako jotain syödä tai ei ja vedän ihan mitä vaan, syön itseni hengiltä kun se aika kuusta.
Eikä kukaan usko, että olen vegaani, ollut jo 18 vuotta. Koska syön niin epäterveellisesti ja painoindeksi on lasten jälkeen ollut niin korkea.
Olenko ainut, joka kamppailee terveellisen ruokavalion ja sen pitämisen kanssa?
Joko stressaan, enkä saa syötyä juuri mitään, tai sitten en suo stressinpelon takia ajatustakaan kannattaako jotain syödä tai ei ja vedän ihan mitä vaan, syön itseni hengiltä kun se aika kuusta.
Eikä kukaan usko, että olen vegaani, ollut jo 18 vuotta. Koska syön niin epäterveellisesti ja painoindeksi on lasten jälkeen ollut niin korkea.
Olenko ainut, joka kamppailee terveellisen ruokavalion ja sen pitämisen kanssa?