Lokakuun kuulumiset

Minä kävin pelkopolilla ny 14.11.

Minäkin itkin koko sen tunnin ja vartti päälle, mitä siellä kätilön kanssa istuin. Oikeastaan mulla väpätti alahuuli jo siinä vaiheessa, kun hän istutti mut sohvalle ja kysyi, että mitä kuuluu. Mutta ensin hän kävi tuntoja läpi ja sitten koko synnytyskertomus käytiin vaihe vaiheelta läpi. Sain vastauksia mieltä painaneisiin asioihin ja sain vihdoin tietää, mitä vauvalle oli kuulunut sen tunnin aikana kun olin heräämössä. Minulle myös kerrottiin, että miksi vauva jumitti lantiossa eikä seurannut koevetoja jne.
Kätilö sanoi, että ei ole ihme että on tullut niin pahat traumat minulle, sillä synnytys on ollut pitkä ja kivulias vaikka olin reippaasti pyrkinyt kokoajan kaikkeni tekemään. Aktiivinen synnytysaika oli jopa 23 tuntia ja tämä kun päättyy sektioon, niin kyllähän se jäljet jättää.

Kätilö kertoi, ettei mun taustalla kukaan lääkäri halua ottaa riskiä, että sama toteutuisi tai yrittäisi imukuppivetoja. Vaikka sektiokin vähän pelottaa, niin sain lupauksen suunnitellusta sektiosta. Tämä tosin käydään vielä lääkärin kanssa kanssa läpi viikolla 36.


Itkuinen käynti, mutta kyllä se kannatti.
 
Taas istun sokerirasituksessa ja tää on yhtä tylsää,ku viimeksikin.Ja miksi ton kahvion pitää olla just labran vieressä!
 
Täällä kans sokerirasitus takana ja täällä oli myös kahvila ihan siinä nurkan takana! Ne aamun ensimmäiset pullat ja se tuoksu joka leijaili sieltä säännöllisin väliajoin ei helpottanut tätä operaatiota yhtään. :/ onneksi ei isompia oloja siitä testistä, olo oli kuin ihmisneulatyynyllä mutta muutoin ihan ok kokemus.
 
Miulla oli todella kovakouraiset näytteenottajat,et kyllä pistokohdat aika kipeät.Muuten olo ollut parempi kuin viimeksi,jolloin iski migreeni.Tosin nyt oli vapaapäivä,vaikka menoja täynnä,mutta ei tarvinut itseään töillä vaivata. :D
 
Meillä ei oo terveyskeskuksessa mitään kahvioo tai mitään, haaveilin vaan koko ajan mitä meen sit syömään kun pääsen sieltä :D toka on edessä 5.12. Siellä on vaan niin järjettömän epämukavat penkit, siellä sit katoin 2h kaunareita c-moresta :D
 
Takaisin
Top