Lokakuu - VIHDOIN!!!:) <3

Mitäpä lokamasuille kuuluu?=)

Täällä ois kaks päivää aikaa laskettuun, puuh!! Toissayönä oli eka kunnon väärä hälytys; no ainaki se antaa toivoa, että jotaki alakerrassa tapahtuu..:P 
Tänään on vetämätön olo -ihan vaihteeksi.....- ja epämääräistä menkkamaista jomottelua vain alamasussa ja -selässä.. Ja tiukkoja harkkareita. Hmph... Ja kunnon limanen rykäsy alakerrasta, taitaa ne tulpan rippeetki sieltä irtoilla.
Ei tässä taieta vielä muutamaan päivään olla lähössä minnekään synnyttämään, jotenka ois kiva keksiä jotaki tekemistä, any ideas? No ukkelille oon sukkia neulonu, lukea vois jos huvittais, tv:tä on tullu tuijotettua ainaki kuukauden edestä ja samat leffat katottua sataan kertaan... Ko saiski ajan kulumaan joutusammin.:P Ei vaan jaksais enää oikein lähteä mihinkään. 

Onneksi ei vielä ihan hirveen kauheesti oo tullu kyselyitä, että olenko yhes koos, mutta kylläpä tuotaki joka päivä joku kysyy. Jos alkaa sadella liikaa uteluita ni en kyllä sit enää vastaa puhelimeen:D

Hirmu kaunis ilma ulkona, voi ku jatkuis nämä tämmöset aurinkoiset kelit. Ois ihana tuua vaavi kotiin tällaisena kauniina päivänä<3
 
Tänne lokamasulle kuulu oikeen hyvää. Tänään olisi laskettuaika, mutta minkäälaisia merkkejä ei näy, että voisi lähteä synnyttämään. Jonku verran on ollu menkkamaista kipua ja yms mutta ei mitään sen "suurempaa". Eli veikkaan että yli mennään ja rajusti lasketustaajasta :D Saapa nähä millon pikkunen tullee maailmaan. Kovasti sitä jo syyliin haluaisin piristyttään päiviä <3
 
Tämän lokamasun LASKETTU AIKA on tänään!!emoticon iiiih<3
Nyt EI VOI mennä enää kauaa<3 Eiköhän sitä jaksa tämän loppuajan ootella..:) ..tai ainaki väliaikaisesti on sellanen hyvä fiilis. ;)

Tänään lähetään miehen kans ajelemaan sairaalan ympäristöön huvikseen ja kattellaan vähän paikkoja mihin sitte tullaan. Miehen ehdotus (yllätysmomentti mulle, että ukkeli keksi omasta tahdostaan ehdottaa<3), mulle on kyllä "reitti selvä". Mutta ihanaa, että toinen haluaa kantaa oman kortensa kekoon<3<3
 
Täällä viikko jäljellä laskettuun! :)

Toivottavasti alkais kohtta syntyä, mulla pieni pelko siitä minkä kokonen kaveri sieltä oikeen on tulossa, vaikka pikkusesta puhutaanki. Viikko sitte koko arvio oli n. 3,6 kg nopeasti kun koitti niiden mun kipujen keskellä ultrata. Sehän on tietty vaan arvio, mutta täsmäis edellisen arvion kanssa..

Alissa,
 toihan on ihan kiva ajatus mennä kattoon sinne, että mihin sitä oikeen on menossa. Siellä ku tosiaan oli vähän paikat sekasin. Mä näin sen synnärinki sit siin samalla viimeks ku kävin, tuli yövyttyä siellä, ku niissä käyrissä olin pitikin yötä. Ihan mukavan olosta henkilökuntaaki, ainaki just silloin mun kohalle osu.

Nyt kipin kapin neuvolaan!
 
Heippa vaa :)
Täällä oiski viel melkee pari viikkoo L.A... 
nyt joka yö on tullu suppareita ja maha ollu kipee mutta muuten kaikki normaalia..
En usko et vielä syntyy mut enää max. kuukaus tai ei ehkä niin kauaa..
Jotenki laiskotuttaa nykyää.. Vielä viikko sitte oli virtaa touhuta kaikkea mut ei jotenki kiinnosta enää mikää ylimääränen ü lenkille saa raahattua joka päivä ni se riittää .. 
 
Täällä alkanu vähän mietityttää toi vauvelin koko arvio. Jos oli jo viikko sitte 3,6kg ni mitäs jos meneeki lasketun yli. :o
Tosin tuohan on vaan arvio, mutta samoilla käyrillä mentäis edellisen arvion kanssa..
Syntymäpainoks tulis niistä näin ite laskemalla ainaki se 4kg, jos laskettuna syntyis.

Musta, kun mulle ei mitään sen kummempia synnytystapa arviota tehtykkäään edes.
Tosin ei ole ainakaa tuolla äippäpolillakaan mitään sanonu, ettei mahtuis tulemaan, mut vähän hirvittää, jos yli nelikilosekski menee, että kuinka mahtuu tulemaan.

Noh, torstaina äitipolilla käynti niin ehkä siellä sit kysäsen, ellei pikkunen ennen sitä maailmaan aio. 
 
Äitipolilla tuli taas käytyä kontrollissa kaikki vieläkin hyvin. :)


Ei niin mitään edistystä kohdun suulla! Edelleen kiinni ja 3cm kanavaa vieläkin jäljellä. Vaikkakin sanoi, että voi olla vähän auki, mutta korttiin merkattu kuitenkin kiinni...


Painoarvioksi sai opiskelija 3700g ja lääkäri 3900g, alkaa olemaan siis kohta jo neljä kilonen! Syntymäpainoks veikkas vähän päältä neljää kiloa, riippuu nyt tietty kuinka kauan tuo tuolla vielä viihtyy.
Plääh, alkaa tuntumaan, että tää ei tuu ulos, ku vasta sitten ku on pakko.
Eihän tässä kyllä vielä ole laskettua ylitettykkään, mutta alkaa olla äipällä niin kova halu saada se pikkunen syliin sieltä, että alkaa ärsyttämään, kun mitään ei tapahdu.

Ens viikolla uudestaan, ellei ihmeitä tapahdu.

Nyt tää mamma menee kyllä syömään ja nukkumaan vähäksi aikaa, ku ei meinaa silmät pysyää auki.


 
Täällä on tullu ilta viidestä asti kipeitä supistuksia (kello nyt puol kolme yöllä). Säännöllisemmin ja kipeämpiä alko tulla kaheksan-puol yheksän tienoilla (väli noin 10min) ja nyt viimesimmän tunnin ajan on tullu 5min välein. Kipeimmät tekee jo melkosen kipeää..! Joten viimeistään tunnin sisällä tai sit jo ihan kohta herätän isännän ja eiköhän me tästä sit lähetä sairaalalle päin, on tuota ajomatkaa kuiten yli kolmisenkymmentä kilometriä.
Toivottavasti meiän pieni nyt sit syntyy tämän vuorokauden aikana.<3 emoticon

Maha on muuten löysällä!:D hyvä että ehin äsken vessaan ko tuntu että nyt tulee...!

Hih, tänne on muuten tullu tuommonen kiva "tykkää"-nappi viestien alle niinko feisbuukissa.
 
Heippa, mites täällä lähteny muilla vauvan kanssa arki sujumaan?
Meillä valvottu välillä päivät ja välillä yöt. Tiedä miten tollanen pikkunen jaksaaki valvoa niin paljon. Tosin eilinen päivä meni vissiinkin vatsa vaivoja huutaessa, ei nukuttu ku max. tunti kerrallaan.
Illalla sitten simahtiki sitte ja nukku 5h putkeen ja herättiin välissä vaan syömään ja vaipan vaihtoon ja jatkettiin unia.
Sit ollaanki suunnilleen parin kolmen tunnin välein herätty hetkeks syömään ja jatkettu unia.
Tuolla se nytki tuhisee.. :)
 
Meilläkii valvotaa välillä päivällä, välillä yöllä. Yöt on jokanen erilainen vielä, me on pyritty 22-23 välil käymää nukkumaa ja sit herätään useimmiten 2-3 aikaa syömään ja vaipanvaihtoon ja siitä aamua kohti meneekin miten sattuu. On aamuja kun on nukuttu jopa lähes 11 asti mut välillä herätään jo puol 8.

Eniten öisin painitaan sen kanssa kun välillä tyttö haluaa vaan möllistellä hereillä, eikä oo merkkiäkään että kävis takasin nukkumaan.

Toinen mitä välillä tulee, mihin ite en oo vielä keksiny järkevää selitystä.. välillä tyttö hamuaa ruokaa ihan älyttömästi, ollaan tissillä vaikka kuinka kauan ja sekään ei riitä niin annan korviketta. Sitte röyhtäsee kunnolla ja jäädään kattelemaa ympärille ja ihmettelemään ja siite yhtäkkiä tulee puklu ja tulee lisää ja lisää, ihan ku koko maha tyhjentyis. Sitte ollaan hetken aikaa tyytyväisiä ja taas nälkä. Tätä ei onneks päivittäin tapahu, mutta muutaman kerran on pelästyttäny ku se määrä, mitä ylös tulee, vaikuttaa niin valtavalta. Syötänkö mä vaan tytön yli täyteen vai mistä johtuu.. :|
 
Mulla maitoa vissiin tulee sen verta, ettei tyttö syö kovin pitkiä aikoja kerrallaan.
Sairaalassa piti herätellä tyttö syömään, ku välillä olis vaan nukkunu ja nukkunu ja siellä oli niin tarkkaa se, että max. neljä tuntia. Vaikkei mitään paino ongelmia ole ollu ja parin päivän päästä kotiin tulosta oltiin jo yli syntymäpainon.

Viime yö meniki sit taas vähän väliä heräillessä, ku eilen joudun syöttämään korviketta koko päivän mun lääkkeiden takia, niin saatiinkin sitten vissiin taas vatsanväänteitä.. :s
Kyllä on sit ärsyttävää pumpata vähän väliä rintoja tyhjemmäks, että pystyy olenaan, ku tuntu, että tissit räjähtää..
Onneks on sentää toi sähkökäyttönen, niin ei tarvinnu käsin pumpata.
 
Takaisin
Top