Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse en tunne ketään lokakuussa syntynyttä, joten sen suhteen jännittää, että millaisia vaaka-ihmiset on, onks teistä kukaan vaaka? Itse olen kauris ja mies neitsyt, ollaan kumpikin tyypillisiä omien horoskooppiemme edustajia. Vaakaihmisistä ei ole yhtään mitään kokemusta. Joo, uskon semisti horoskooppeihin, joten hieman kiinnostaa, että miltä tuleva perhe-elämä näyttää horoskooppien puolesta.
Vuodenajan suhteen lokakuussa alkaa viimeistään yleensä talon lämmitys. Olen pitänyt pihalla sijaitsevan puusaunan ja puulämmitteisen talon lämmityksen omana pikkupuuhanani, mutta saattaa olla, että nyt ei siitä täysin yksin selviä. Kesäisin olen tehnyt aina umpihulluna töitä (ovat hyvin fyysisiä), mutta nyt voi olla, että pakko höllätä tahtia. Varsinkin, jos tulee +33'C kelejä taas. Kauheata ois, jos joutuisikin vuodelepoon, eikä pääsisi tekemään mitään.
Kuulostaa hyvälle näin maamerkkien silmin!Mun mies on vaaka, ja viettää synttäreitään vauvelin lasketun ajan tienoilla, joten jännitetään osuuko sama syntymäpäivä Miehestä voin ainakin allekirjoittaa ne luonnekuvaukset, että on rauhallinen ja tasapainoinen tapaus. Näyttää kyllä tunteensa, mutta siinä kestää oma aikansa. Tulee kaikkien kanssa toimeen, huomioi muut ihmiset
Kuulostaa hyvälle näin maamerkkien silmin!