Lokakuisten salainen ryhmä on avattu. Lue täältä, kuinka pääset mukaan! :)

Äkkiä vaan naputtelemaan viestit täyteen ja pyyntö niin ehtii vielä huomena lisättäviin :smiling-eyes: salaisella puolella vähän vilkkaampaa keskustelu ..
 
Suurin osa taitaa olla jo salaisella puolella, pitää koittaa sinne myös pian päästä (toivoen että raskaus etenee normaalisti :folded:)
 
Täällä sama juttu, no josko ne tulis täyteen ennen laskettua aikaa

Täällä edistetään samaa tavoitetta:rolling: Hiljaa hyvä tulee. Olipa kiva, kun oli tuo ohje miten tarkistaa tämän forumin viestit. En ollut tajunnut, että pitää täällä lokakuisissa tulla täyteen.
 
Löysinki omat viestit osion. Reilu puolet jäljellä. Tulkaa joku höpöttelee tuonne leikkinurkkaan vaikka:smiling-eyes: Sinne vapaaseen höpöttely ketjuun.
 
Juu, näyttää kaiken kaikkiaan foorumi varsin hiljaiselta. Näin "uutena" foorumilaisena toisinaan haastellista keksiä jutun juurta viestien kerrytykseen. Tänään alkoi kalenterin mukaan kolmas trimesteri. Aika paljon vauva jo kääntyilee ja toisinaan potkiikin, mutta ei vielä kivuliaasti. Voi vielä jatkaa töiden tekoa.
 
Juu, näyttää kaiken kaikkiaan foorumi varsin hiljaiselta. Näin "uutena" foorumilaisena toisinaan haastellista keksiä jutun juurta viestien kerrytykseen. Tänään alkoi kalenterin mukaan kolmas trimesteri. Aika paljon vauva jo kääntyilee ja toisinaan potkiikin, mutta ei vielä kivuliaasti. Voi vielä jatkaa töiden tekoa.
Joo, tämä julkinen puoli on hiljainen. Koita saada viestit täyteen niin pääset salaiselle puolelle höpöttelemään. 😊
 
Vielä viisi viestiä :tears:
Mutta olen jo viimonen kommentoija melekeenpä kaikissa ketjuissa!
 
Vielä viisi viestiä :tears:
Mutta olen jo viimonen kommentoija melekeenpä kaikissa ketjuissa!
Nyt vaan ne viis kasaan ja salaiselle puolelle! 👍 Olin itse samassa tilanteessa vielä muutama kuukausi sitten niin tiedän ettei oo kovin helppoa yksin puhella, mutta kohta pääset höpisemään vähän aktiivisemmin meidän muiden lokakuisten kanssa. 😊
 
Takaisin
Top