Lokakuisten plussatestien kuvia

Mulla tänään 4+3 edellisistä kuukautisista laskien ja tänään ei mitään oireita niin pakko oli taas testata, että tuleeko mitään viivoja🙈 kyllä sieltä toinenki viiva ilmesty, edelleen kyllä hieman haalempana kun toinen viiva, mutta ehkä sen ei vielä tarvitse niin tumma olla🙈 epäilen kuitenki, että saatan olla vasta 3+6 tai 4+0 hedelmöityksestä. Jotenki niin epätodellista ja silti miten paljon voi jännittää pienen ihmeen puolesta🥺

Eilen illalla otettuna rv 4+4 tuli kivan tumma viiva samantien kastamisen jälkeen🥹 ehkä mä nyt lopetan tän päivittäisen testailun ja odotan varhaisultraan🥰 on vaan luotettava siihen, että pikkunen pysyy mukana❤️
A55BB2D7-CD6F-4F90-BC2F-D7E2CFF0F51A.jpeg

Huh oon niin kuumottanut tässä 1,5 viikkoa, että tummeneeko viiva vai ei ja vihdoin alkaa oleen yhtä vahva kontrolliviivan kanssa 😭 Olokin täysin oireeton oireeton ollut. Piinaavaa kyllä edelleen, kun syksyllä oli yksi kemiallinenkin..

Liitteet

• IMG_20240224_124138.jpg
    IMG_20240224_124138.jpg
    698.4 KB · Katsottu: 53
Muokattu viimeksi:
Tiedän ettei testit kerro tässä vaiheessa välttämättä mitään, mutta kävin ostamassa kuitenkin kun se aamuinen vaaleanpunainen vuoto säikäytti. Ei ollut ainakaan vielä lähtenyt kovasti haalenemaan. 🌈 Ei ole sitä pyyhkimisvuotoakaan tullut aamun jälkeen, toivottavasti pysyy poissa 🙏🏼
Nyt dpo20/5+0

IMG_7833.jpeg

Muokattu viimeksi:
Täällä nyt pitäisi tänään, ihan viim huomenna olla hedelmöityksestä se 3 viikkoa. Testien viivat ihan kivat, mutta digi näytti edelleen "2-3". 🙄 pitänee tehdä uusi digi esim keskiviikkona.IMG_9437.jpeg

Tein digin ja niinku pelkäsin niin näytti ”2-3” 🙄 en tiedä mitä nyt pitäisi ajatella. Tänään siis oviksesta 5+5.

mutta tosiaan niinku tuolla toisessa keskustelussa kerroin niin kuopuksen aikaanki ehkä näillä viikoilla tein digin ja ihan varma olin että pärähtäis se ”3+” mutta tulikin ”2-3”. Mutta kuopus nyt siis 2v että tiedä sitten mitä ajatella.

Liitteet

• IMG_9495.jpeg
    IMG_9495.jpeg
    588.7 KB · Katsottu: 15
Takaisin