Lakritsi Näppärä viestien naputtelija 3 huhti 2016 #1 Auttakaa , missä muodossa ja mitä lohta on turvallista syödä? Onkos ne kirjolohisuikaleet mitä kaupassa rasioissa myydään sallittujen listalla ? Apetit taisi olla merkki..
Auttakaa , missä muodossa ja mitä lohta on turvallista syödä? Onkos ne kirjolohisuikaleet mitä kaupassa rasioissa myydään sallittujen listalla ? Apetit taisi olla merkki..
Mashnu Keskustelujen kuninkuusravaaja Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018 3 huhti 2016 #2 Eikös ihan kypsennettyä lohta saa kuiteki syödä. Graavilohi oli kiellettyä listeriariskin takia.
Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori 3 huhti 2016 #3 Joo kypsennettynä saa lohta syödä ja suositellaankin syödä. :) Järvikalojen syöntiä on syytä rajoittaa niiden suurien elohopea pitoisuuksien takia. Mutta kyllä lohisuikaleet on sallittuja, kunha kypsennät ne hyvin.
Joo kypsennettynä saa lohta syödä ja suositellaankin syödä. :) Järvikalojen syöntiä on syytä rajoittaa niiden suurien elohopea pitoisuuksien takia. Mutta kyllä lohisuikaleet on sallittuja, kunha kypsennät ne hyvin.
elaffy Foorumin legenda Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017 3 huhti 2016 #4 Vakuumipakattu kala on merkittävä listeriariski raskaana ollessa. Kypsennettyä lohta voi syödä. :) Itse söin raskaana ollessa itse graavattua lohta, kun kala oli tuoretta.
Vakuumipakattu kala on merkittävä listeriariski raskaana ollessa. Kypsennettyä lohta voi syödä. :) Itse söin raskaana ollessa itse graavattua lohta, kun kala oli tuoretta.
S Salme Piirimestaruustason postaaja 4 huhti 2016 #5 Järvestä jos et niitä kaikkein suurimpia haukia joka päivä pyydystä niin ihan on turvallista syödä järvikalakin.
Järvestä jos et niitä kaikkein suurimpia haukia joka päivä pyydystä niin ihan on turvallista syödä järvikalakin.