Lista elokuisista odottajista

Kertakaikkisen hieno lista LauraElina!
Mulle voi laittaa paikkakunnaksi Espoo. Synnytyssairaalan valinta on vielä kesken, tai siis en ole edes vielä aloittanut sen pohtimista... [:)]

Kiva kun olet tehnyt tälläisen listan! Mulla tulisi kaupungiksi Helsinki ja sairaalaa en vielä tiedä. Laskettua aikaa en täysin osaa arvioida kun ei ole ollut ihan säännöllistä kiertoa mutta arvioisin 1.8.2011.

Täältä ilmoittautuu yksi joukkoon.

12.8   Nia   22  ensimmäinen   Oys

WandaCat    LA 13.8      2. lapsi    ikä 30    Ulkomailla

Jostain kumman syystä sivusto ei anna minun vaihtaa aliasta, kokeilen myöhemmin uudelleen mutta WandaCat on siis alias.

Muoks: Sain vihdoin aliaksen vaihdettua mutta muiden tietojen päivittäminen tai tickerien lisääminen ei onnistu, onko muilla ongelmia näiden kanssa foorumin päivityksen jäljiltä?

Moikat kaikille!
Täältä tulee lisää väkeä...
Ensimmäisen lapseni laskettu aika on 14.8. ja tulevalla äidillä ikää 28.
Synnytyssairaala KYS.

Olisko jotain tekemistä näiden päivitysten kanssa? Saatko LauraElina liitettyä uuden listan?

Heips...

Toista lasta odotan, laskettu aika 9.8 ja synnytyssairaala naistenklinikka Helsinki ja ikää mulla on 29-vuotta.

Kcatri ilmoittautuu mielellään mukaan! emoticon  Raskaus vielä ihan alussa, mutta laskureiden mukaan laskettuaika olisi 14.8.2011. Olen Siilinjärveltä, joten KYS olisi varmaan osoite tuolloin. Ikää minulla on 26 vuotta ja raskaus on ensimmäiseni. emoticon

Hei vaan,

Minulla ensimmäinen raskaus, äidillä ikää 25 vuotta ja Helsinki. Laskettua aikaa voin vain arvioida, mutta noin elokuun puolessa välissä.

Takaisin