Linea negra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toffo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

toffo

Oman äänensä löytänyt
Heips! Tällaista kyselen, et millon teille on tullut tuo tumma viiva mahaan ja odotatteko poikaa vai tyttöä?
Itselleni ei ole vielä tullut ja poika pitäis olla tulossa!!
rv 29+1

Hei,
En tiedä kummasta se pitäisi olla tulossa, mutta aikaisemmista olen kaksi poikaa saanut ja nyt tyttöä odotan. Enkä ole viivaa nähnyt kuin jossain esitekuvissa.

Heippa. Työkaverini on rv 23 ja sillä on tullu ihan selkeä viiva massuun, kuulemma tullut jo joskus ennen vko 20.. tyttöä hän odottelee. Itse odotan myös tyttöä ja ehkä olin vainoharhainen tai muuta mutta joskus vko 18 näin haalean ruskean viivan mahassai jota ei sen koomin ole näkynyt.. Oon joskus kuullu että se linea negra viiva tulee jos oottelee poikaa mutta tiiä siitä sitten :D

esikoista kun odotin niin se viiva alko joskus ennen puoltaväliä kohoomaan ja tuli ihan rintoihin asti! kyseessä poika :P ei siis heti noussu sinne ylös asti mut vähitellen nousi sinne asti :)
nmyt alko puolenvälin jälkeen nouseen ja on nyt navassa asti...

Meille tuli tyttö ja linea negra ilmestyi raskauden puolivälissä kasvaen ihan rintojen alle asti. Navan alla oli sentin leveä ja aika näkyvä ilmestys. Synnytyksen jälkeen se on haalistunut pikku hiljaa. Navan ylle yltää vielä noin 5 cm. Mutta haaleampi on ja lähtee varmaan ajan kanssa kokonaan? Nyt aikaa synnytyksestä on tasan 8 kuukautta. Raskausarpia en saanut :)

Mulle ilmestyi noin rv 23 vaalean ruskea linea negra navasta alaspäin. Aika vaalea tosiaan eikä mitenkään silmiinpistävä. Poika lienee tulossa.

Mulla rupes näkyy viiva jo viikon 15 tienoilla, aikasemmin ku maha oli ees kunnolla kasvanu :) Yltää tohon navan ja rintojen puoliväliin :)

Tosta viivasta oli siskoni ja äitini kanssa puhetta tossa joku aika sitten.
Äitilläni ei kertaakaan tullut viivaa näkyviin ja on synnyttänyt 3 tyttöä ja yhden pojan. Siskollani on ollu viiva joka raskaudessa ja hänellä on 3 poikaa ja 2 tyttöä :)

Mulla on jännästi näkynyt aina, vaikka en ole ollut raskaana, se viiva navasta alaspäin haaleana. Nyt raskauden myötä se on tummentunut ja tullut nyt myös navasta rintoihin asti! Eli koko maha on nyt viivoitettu; navasta alaspäin tummemmalla ja navasta ylöspäin vaaleammalla!  Ja tyttö on tulossa!

minulle tuo viiva ilmestyi Rv 12 navasta alaspäin ja n. Rv 23 jälkeen huomasin sen jo ulottuvan rintoihin  Tyttö pitäisi tulla <3

Mulla on ilmestynyt ruskea viiva muutama viikko sitte, ehkä rv 27 tienoilla. Ja tyttö tulossa

Täällä ei vielä viivaa (tyttö tulossa) eikä napakaan oo vielä pullahtanut (ihme kyllä)... Rv 28+5.

Mulle tuli Jeminaa odottaessa linea negra aika vahvastikkin näkyviin ja ihan alhaalta melkein tisseihin asti. Synnytyksen jälkeen se lähti vaalentumaan eikä oo vieläkään kokonaan hävinny, mut ei oo kyllä lähteny tummumaankaan.

Takaisin