Linea negra + negatiiviset raskaustestit

SusannaKK

Jostain jotain jo tietävä
Hei! olen 19.vuotias nainen ja mulla on paljon raskauden oireita, pahimmat ovat yöllä pissalla ravaaminen, rintojen arkuus,kova väsymys, joskus menee 16h unta, ennen riittänyt 7-8h + vatsaan navan alapuolelle ilmestynyt Linea negra.
Kuukautiset ovat olleet kokoajan, mutta ne ovat oudot.. Ei niin paljon vuotoa kuin yleensä ja kivut ovat olleet outoja. Tein äsken Clearbluen digitaalisen testin ja se näytti tuloksen Ei raskaana.
Paras ystävänikin on kiinnittänyt huomiota mun vatsaan, kuulemma näyttää oudolta ja sellaista viivaa ei ole ennen ollut.. Mitä mun teiän mielestä kannattais nyt aatella? Unohtaa kokonaan raskaudesta ajattelu vai pitääkö kuunnella omaa kroppaa? Olisin raskauslaskurin mukaan rv8..

Kyllähän noi raskausoireilta kuulostaa... Ootko soitellut terveyskeskukseen et voisitko päästä verestä otettavaan hcg kokeeseen? Jos sekin nega niin ehkäpä lääkäri vois tutkia että mikä on syy oireisiin... Toivottavasti asiat selviää tavalla tai toisella, tsempit!:)

Nuo kyllä kuulostaisi mun mielestä kovasti samanlaisilta kuin raskaushormonien aiheuttamat oireet. Jos testi näyttää negaa uudellakin kokeilukerralla ja nuo oireet jatkuu, niin kannattaa varmasti tarkistaa tilanne lääkärillä. Sit selviää jos vaikkapa kehon hormonaalinen toiminta on jotenkin poikkeavaa. Toivottavasti kaikki ok!

Takaisin