Liikkeet - söpöjä, ihania vai kamalia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miltä liikkeet sinusta tuntuu? Ihanilta vai pikemminkin inhoilta.

Omasta mielestäni ne hipsutukset, mitä ensin tuntuu, on kivoja. Mutta kun loppuraskaudesta myllerretään, potkitaan ja pusketaan ei se tunnu mitenkään päin mukavalta.

Ensin on kivoja ja ihania, mutta loppuraskaudessa ei tunnu enää kovin mukavilta. Oon huomannu että vauvan asento ja koko vaikuttaa myös miltä ne potkut tuntuu, ainakin omalla kohdalla.

Itse olen kokenut liikkeet ihanina ja kovasti niitä tykkään seurailla päivän aikana ja yölläkin silloin kun heräilen :Heartred Silloin kun liikkeet alkoi tuntumaan (rv 16-18) niin ne möyrinnät tuntui välillä aika voimakkaanakin paineena ja välillä ihan lievänä kipuna. Nyt menossa rv 29 ja liikkeet tuntuneet jo pidempään jotenkin pehmeämmin eikä satu tai tunnu yhtään epämukavalta. Toki välillä tulee napakampia potkuja, mutta nekään ei ole ainakaan vielä sattuneet.

Pääasiassa tuntuneet ihanilta, ja kun vauva liikkuu, niin tuntuu, että siellä on kaikki hyvin. Kuitenkin jostain syystä se möyriminen aiheuttaa välillä huonovointisuutta... :rolleyes:

Ihania ja helpottaa omaa oloa kun tietää toisen liikuskelevat ja touhuavan. Tosin ikävän kipeitä ovat välillä ja pakko olla selällään tai kyljellään silloin :angelic:

Takaisin