liian kuuma! ju"""""ta!!

KaamosKeiju

Oman äänensä löytänyt
ja se, joka käskee nauttia koska kohta on " talvi ja pakkaset" saa sukkapuikon poikittain pyllyynsä :mad:
eihän sekään toki ollut mukavaa, että juhannuksena piti sovitella lapsille lapasia käteen mutta ..
kuuma! tissihiki , päänsärky, nukkumisvaikeudet.. blääh .

:angryfire:dontknow

ainoa positiivinen asia, jonka keksin on atopian väliaikainen parantuminen :flower tosin suihkussa pitää käydä kuudesti päivässä, ettei hiki pääse ärsyttämään..

Muokattu viimeksi:
Mä alankin tästä peiton kanssa nukkumaan että tarkenee :)
Aamulla järven kautta lukeen kirjaa aurinkoon ja sitä saa jatkuakkin sitten koko päivän <3

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Joo ilmalämpöpumppu on kyllä ihan pelastus! Sen kanssa saa sisäilman pidettyä siedettävissä lämpötiloissa, lisäks se kierrättää ilmaa ja poistaa ilmankosteutta. Mä olisin varmaan jo kuollut kuumuuteen ja hikeen tänä kesänä jos sitä ei olis!

Ihan kamalaa tämä loputon helle kyllä! :mad: Missään ei ole hyvä olla ja nukkuminen on ihan mahdotonta!!! Vaikka odotin kyllä paljon pahempaa, niin ei tämä silti herkkua ole. Ne jotka näistä keleistä pystyvät nauttimaan niin olen todella iloinen puolestanne! Olen itsekin yleensä rakastanut kesää ja aurinkoa, mutta sattuneesta syystä meni tänä vuonna eri lailla.. :grin Ilmanlämpöpumput tai mitkä vaan kunnon ilmastointilaitteet olisivat kyllä oikea siunaus, sääli vaan kun ei niitä luksuskapistuksia meillä ole :grin. L.a. elokuun lopussa, eli onneksi ei enää mahdottomia tarvitse odotella että saadaan pikkuinen maailmaan :love7 on se kuitenkin kaiken tämän hikoilun ja hermojen kiristyksen arvoista!:Heartred

Kesästä olis kiva nauttia pihalla,ihan vaan olla tai tehdä pihahommia mutta näin astmaatikkona ei onnistu näillä hemmetin helteillä :mad: Kymmenen minuuttia kun tuolla oleilee niin meinaa happi loppua.Ja aina vaan kuumempaa on tulossa :angry4

Juu ulkona ei kyl pysty oleen.... mä normaalisti rakastan kun on toooosi lämmin, ja tykkään makoilla auringossa.
Mutta tänä kesänä oon ihan kalpee kun ei tuol auringos pysty oleen niin ei saa yhtään rusketusta :confused:
Ensin oli raskauden takia kuuma, ja nyt sit synnytyksen jälkeenkin hormoonit jyllää.
Ja vaikka ei raskaana / synnyttänyt olisikaan, niin eihän tuolla kyllä kovin moni kai muutenkaan viihdy.
Eli pitää oleilla vaan sisällä missä ilpo pauhaa :grin

Rakasta kesää, mutta tää helle on jotain niin sietämätöntä. Töissä se 8h tuskaa olla ulkona auringonpaisteessa, öisin ei saa nukuttua kun kämpässä niin kuuma ja koirat on tuskissaan. Itsellä niska ja selkä ihan hikiset koko ajan. Ulkona on niin kuivaa että jos pienikin kipinä jostain tulee niin takuulla roihahtaa.

Helle olis ok jos vois vaan loikoilla tekemättä mitään, mut pienen kanssa on niin hankalaa kun ei häntä saa juomaan ja nää kelit uuvuttaa muutenkin pienen ihan kokonaan ja vielä kun ei ruokakaan hänelle tahdo maittaa. Uimarannalla lämpimässä vedessä uiminen on ihan kivaa, mut ei sitäkään koko aikaa voi tehdä. Sääliksi käy myös vielä pienenpiä vauvoja, vanhuksia ja työssä ahertajia.

niin ja uimarantaa meillä ei ole vieressä, autolla pitäisi mennä toiselle puolelle kaupunkia.. ja ilmalämpöpumppua ei taida vuokrakämppään saada!

Takaisin