liian aikainen plussa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Yritystä takana yli kaksi vuotta ja yksi lapsi entuudestaan. Kolme kertaa tullut positiivinen testi tulos nyt vuoden aikana, kuitenkin menneet aivan alussa kesken. Testeinä olen käyttänyt ClearBlue plus testejä niiden herkkyyden vuoksi. Menkat ovat olleet epäsäännolliset aina enkä ole tikuttanut ovista.

Viimeisimmät kuukautise alkoi 23.8. ja kestivät 5 päivää. Ovista en tällä kertaa edes yrittänyt bongailla vaan ihan fiilis pohjalta ollaan peittoja heiluteltu. 14.9. tuli pientä vuotoa ja siitä asti päässä jyskyttänyt mahtoiko olla kiinnittyminen? CB plus testejä tein kahtena perättäisenä paivänä( 18 ja 19 pv) päivällä kun aamulla unohtui. molemmpiin teteihin tuli hailakat tasapaksut pysty viivat heti. tänään aamulla tuli tehtyä heti herättyä apteekin herkkä raskaustesti (substPharma)  ja tulos oli mitä ilmeisemmin negatiivinen. olen yrittänyt etsiä apteekin testin herkkyyttä, mutta en googlestakaan löytänyt.

kysymykseni kuluukin olenkohan mahdollisesti liian aikaisessa vaiheessa testaillut noi ekat plussat ? kuuluuko CB testien tuloksen haalistua heti 10 min jälkeen? piti miehelle näyttää mutta ei juuri mitään näytettävää ole enää. hermoja raastavaa tämä epätietoisuus..

Heippa!

Niihin CB testeihin tulee ilmeisesti monelle se hailakka plussaviiva vaikka ei olisikaan raskaana. En tiedä miksi näin on, mut kun itse sain samanlaisen ja sitten myöhemmin testasin toisella testillä, niin tuli nega ja siitä sitten muutaman päivän päästä alkoikin menkat. Siinä vaiheessa googlailin tuota ja tosiaan, moni kertoi eri palstoilla samanlaisesta haamuplussasta.

Voi olla, et olet testannut liian aikaisin. Vaikka testin pitäis näyttää raskaus 4 päivää ennen kuukautisia, voi olla että tuo sun kp 28 on ollut liian aikainen, jos kierto onkin vaikka reilusti yli 30 päivää. Apteekin Raskaustestin herkkyys on 25mikrolitraa/ml eli se tavallisin. Kotitesti.fi:ssä myydään liuskaraskaustestejä, joiden herkkyys on 10mikroa/ml, apteekista en ole niin herkkiä löytänyt. Itse en enää tuon yhden haamuplussan jälkeen niihin ClearBluen testeihin luota.

kiitos vastauksestasi.
voi hyvin olla mahdollista että liian aikaisin testasin. oli pakko vielä tuhlata uuteen CB testiin ja edelleen hailakka plussa.. kamalaa tämä epätietoisuus. apteekissakin suositelevat CB:tä ja lähes joka kuukausi siihen luottanut kun olen pitänyt hyvänä testinä. paljon olen yrittänyt etsiä tietoa kyseisestä testistä ja aika ristiriitaisia mielipiteitä tuo saa. eikai tässä kuitekaan mikään muu auta kuin  odotella viikonlopun yli ja testata vaan uudelleen ellei sitten täti kurvaa kylään.

Takaisin