Lihavuusleikkauksen jälkeen raskaana

Niinuska86

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukokuiset 2025
Heippa, onko täällä muita joille on tehty lihavuusleikkaus ja olette sen jälkeen tullut raskaaksi? Miten raskaus on eronnut aiemmista, jos aiempia kokemuksia on? Mulle on tehty vatsalaukunohitus tammikuussa 2023 ja nyt ekaa kertaa raskaana.

Heippa, onko täällä muita joille on tehty lihavuusleikkaus ja olette sen jälkeen tullut raskaaksi? Miten raskaus on eronnut aiemmista, jos aiempia kokemuksia on? Mulle on tehty vatsalaukunohitus tammikuussa 2023 ja nyt ekaa kertaa raskaana.
Täällä. Lile tehty 12/22 ja raskaana rv 26 menossa. Ainakin helpompi raskaus kun vähemmän painoa. Ei radia (vielä ainakaan), selkäkivut loistaa poissaolollaan, hb ja ferritiini laskenut paljon. Mutta muuten fyysisesti helpompi odotus kuin esikoisen, ainakin tähän mennessä. Äitiyspoli aika tulossa niin katsotaan mitä sanovat pudonneista rauta-arvoista. Lisärauta tosiaan mennyt lilestä asti ja nyt 3kuukaudessa ferritiini laskenut 50 pykälää😬🥵.

Kiva kuulla että joku toinenkin samassa tilanteessa. Mulla oli kesäkuussa ferritiini 13, toivottavasti olisi kääntynyt jo nousuun, mutta epäilen. Onko sulla seuranta erikoissairaanhoidossa?

Täällä. GBP 6/21 ja nyt vauva 5/24 lapsettomuushoidoilla 💜
Raskaus meni suht hyvin, kiloja tosin kun tuli niin ahdisti, vielä pitäis saada vielä 10kg pois et oisin tyytyväinen.
Sokerit heitteli, hypoja tuli mutta sain äippäpolilta libre sensorin niin pystyin tarkkailemaan sokereita paremmin mutta ei radia.
Hb pysyi hyvänä ja muut vitskut mut ferrit laski ja sain rautainfuusion synnärillä sitten 😊

Takaisin