Heippa, onko täällä muita joille on tehty lihavuusleikkaus ja olette sen jälkeen tullut raskaaksi? Miten raskaus on eronnut aiemmista, jos aiempia kokemuksia on? Mulle on tehty vatsalaukunohitus tammikuussa 2023 ja nyt ekaa kertaa raskaana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä. Lile tehty 12/22 ja raskaana rv 26 menossa. Ainakin helpompi raskaus kun vähemmän painoa. Ei radia (vielä ainakaan), selkäkivut loistaa poissaolollaan, hb ja ferritiini laskenut paljon. Mutta muuten fyysisesti helpompi odotus kuin esikoisen, ainakin tähän mennessä. Äitiyspoli aika tulossa niin katsotaan mitä sanovat pudonneista rauta-arvoista. Lisärauta tosiaan mennyt lilestä asti ja nyt 3kuukaudessa ferritiini laskenut 50 pykälääHeippa, onko täällä muita joille on tehty lihavuusleikkaus ja olette sen jälkeen tullut raskaaksi? Miten raskaus on eronnut aiemmista, jos aiempia kokemuksia on? Mulle on tehty vatsalaukunohitus tammikuussa 2023 ja nyt ekaa kertaa raskaana.
Täällä. GBP 6/21 ja nyt vauva 5/24 lapsettomuushoidoillaHeippa, onko täällä muita joille on tehty lihavuusleikkaus ja olette sen jälkeen tullut raskaaksi? Miten raskaus on eronnut aiemmista, jos aiempia kokemuksia on? Mulle on tehty vatsalaukunohitus tammikuussa 2023 ja nyt ekaa kertaa raskaana.