Liberon paketti vastasyntyneelle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja milli79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

milli79

Näppärä viestien naputtelija
Moikka,

Lähin tässä miettiin sitä liberopaketin sisältöö, et mimmone se on nykyään, ku kuulun siihe kerhoon ja paketin saan sitten todennäköisesti keväällä esikoisen syntyessä =)

Onks kellään kokemuksii, et mitä paketist/laukust on löytyny ja minkälainen se laukku on muutenkin?

Mä ainakin tykkäsin laukusta.
Siellä oli pieni paketti vaippoja, ykkös- ja kakkoskokoa.
Lelu, myssy, hoitoöljy, paketti "kertakäyttö"hoitoalustoja ja vihkosia vauvanhoidosta ym.
Mitäköhän muuta....
Mutta siis, tykkäsin ja sisältö ollaanki jo kulutettu :)
Laukku on meillä jokapäiväisessä käytössä hoitolaukkuna, sinne mahtuu viel ainakin meidän tarpeet, muutama vaippa, hoitoalusta, varavaatteet, peppupyyhe ja puklurätti :)

Ja sen vielä lisään et meidän neiti ainakin tykkää siitä mehiläispehmosta, laitoin sen lelukaareen roikkumaan ja sille lörpöttelee pitkät pätkät :)

Mehiläispehmo on pop. Se on turvakaukalon kuomussa kiinni ja tekee automatkoista helpompia. Ja sen ampparin renkaassa kulkee kätevästi myös tutti, jota meidän tytteli syö vaan autossa.

Mutta en ymmärrä miksi sen kassin pitää olla niin kaamean värinen!! :D Tiedän, et jotkut tykkää, mut meillä on kyllä jäämässä käyttämättä sen takia. Ottakoon lapsi vaikka omaan käyttöön aikanaan, mut en kyllä viitsi enää jo valmiiksi karmeaan punainen takki - turkoosi kantoliina -yhistelmääni sotkea räikeänvihreää! Ongelmansa kullakin ;)

mä nii tykkään siit väristä, tosin meillä ei oo käytös ku on liian pieni meijän tavaroille...

sillo ku tarvitaan hoitolaukkua nii olla useimmiten menos vähä pidemmälle ja ollaa koko päivän nii tarttee nii paljo enemmän kamaa mukaa...

Synnytysosastolta me se laukku saatiin ja viel pamperssinkin paketti. Mut se oli kyl pahvilootas, mut kuitenki.

Ei mekään mitään Pamppersia saatu :/

Mut joo laukun väri ei kyl mua haittaa, tykkään vihreestä ja musta se on nätti :)
Ja se kuva siinä kassissa, se Liberon pupu.... Mun siskon 13-vuotias poika ihastu siihen ja kävi jopa nappaamassa kännykällään kuvan siitä pupusta :D SIl on nyt se taustakuvana x)

Ai, höh. Se on vissiin sit sairaalasta riippuen mitä ne siel jakaa. Aika hassua tosin, ettei sit oo vakiona kaikissa samat. :O

No moikka!
Liberopaketin pitäis saada synnäriltä, ku on vaa liittyny synnytystä ennen liberokerhoon liberon sivuilla netissä. Jos jostain syystä synnäri ei oo tarpeeksi hyvin varustettu ja sitä et sieltä kerholaisena saa, niin sen saa myös tilattua netin kautta jälkeenpäin =)

Kantsii käydä liberon sivuilla kattoon ja liittymässä, niin on ainaki paria vaippaa rikkaampi ja näyttää paketista kaikkea muutakin kätevää löytyvän. Hieno juttu!!

Siitä pampersista olisin kysellyt, että saako ne automaattisesti vai onko joku ns. pampers-kerho, mihin tarttee liittyä sen saadakseen?? Tietääks joku?

Minä sain kyllä Libero-paketin ihan kuulumatta mihinkään kerhoon tai klubiin, ja joissain sairaaloissa ko. paketit on isossa kärryssä käytävällä mentaliteetilla "ota itse lähtiessäsi".

Pampersin paketteihin en ole törmännyt, kuullut vain.

Mtäh?

Meillä jaettiin laukku neuvolassa ekalla käynnillä synnytyksen jälkeen. Ja se amppari on ihan paras lelu ikinä! Monet kerholaisetkin kehuneet että onpa se rapiseva.

Tuosta Liberokerhosta taas jäi kakka maku suuhun, mulla oli iso läjä vaippa- ja hoitotuotepaketteja joissa pitäis olla niitä koodeja millä pitäis saada jotai lahjoja, ja minä niitä hikipäässä netiisivuilla syöttämään niin ei hyväksyny, tai siis pisteet ei siirtyny sinne saldotilille. Tykkään kyllä Liberon vaipoista, imevät hyvin mutta omatunto kolkuttaa niin ostan Nature Babycarea jos kertistä tarvitaan.

En tiä onko Pampers-kerhoo mistä sen sais. Me saatiin se sairaalasta mukaan niin kuin tuo liberon laukkukin. Tuol sairaalas oli kans ne paketit semmoses hyllys ja siitäsai sit ottaa molemmat si ku kotio lähti.

En tiedä miks joissakin sairaalois ei oo sit sitä pamperssin lootaa vaan vain tuo liberon juttu..

Meillä sai synnäriltä sen Libero-kassin (HySa) mutta olen kuullut että kaikki siellä synnyttäneet eivät ole saaneet.  Joko ei ole henkilökunta muistanut tai ovat olleet loppu.  Mutta mä ainakin kävin kakkosen kohalla jo ite sen hakemassa siellä käytävällä olleesta kaapista :)  Mä en niitä vaippoja kyllä halunnut, annoin ne pois, mutta just sen kassin ja ne pikkutavarat sieltä halusin :)

Kävin eilen neuvolassa ja samalla kysyin tietääkö neuvola tätini saako synnytysosastolta vielä libero paketteja/kasseja. Ja kuulema ainekin PHKS:sta saa, mutta jotakin uudistusta on tullut. Neuvola tätini ei muistanut tarkalleen että mitä uudistusta elikkä onko sisältö muuttnut vai kassin väri, mutta jotakin kumminkin.

Mua kummastutti se ku Liberon sivuilla lukee et ku kuuluu Libero-kerhoon ni saa sit sairaalassa sen laukun mut sairaalassa sit näytti jaettavan kaikille (mikä on siis hyvä juttu).
Tää siis PHKS:ssa.
Vihreä kassi oli valmiina jokaisessa vauvan sängyssä odottaen tulokasta :)

Mäpä yritin sinne liberokerhoon liittyä,mutta sit ku lähetin kaikki tiedot ni sivu vaan aukee uudelleen eikä tuu mitään,kiitos rekisteröinnistä tekstiä ym.
Tarkistin kyllä et kaikki tiedotkin oli oikein,muilla vastaavia ongelmia?

Takaisin