Leuan vapina

Josefina

Näppärä viestien naputtelija
Meidän tytöllä vapisee alaleuka aina välillä. Mutta monta kertaa päivässä. Samalla lailla kun on kylmä, niin väpäjää... Tytöllä ei kuitenkaan ole kylmä että se ei voi johtua siitä... Onko muilla vastaavaa? Tai tietoa mistä voisi johtua?
 
Meidän poitsulla väpättää myös lähinnä syödessä tai tuttia imiessä. Jos ne leukalihaksetkin vähän väsyy kovasti imiessä?
 
joo meilläkin syödessä, mutta myös silloin kun ei syö.. Oon kans miettinyt että johtuisko vaan leukalihasten rentoutumisesta tms..?
 
Ihanaa: joku muukin on pannut saman merkille!! [:D] Mä uskon, että on normaalia, kun näin moni on sen huomannut. Eli ei huolestuta, eihän? [;)]
 
Mä oon jo miettinyt, että eihän se nyt kylmästä voi täristä kun vauva on ihan lämmin[:D] eli ei tarvii varmaan vaatetta lisäillä ainakaan[;)]
 
Meillä kanssa sama homma, oisko osuutta siihen hetkeen kun pisu tulee vaippaan?
Mulla yksi vaveli aina sai vapinan koko kroppaan "sellanen kun tulee vilun väreistä" kun pissas vaippaan.[:-]
 
Meillä vauva tärisyttää jalkojaan ku änkää kakkaa tai kun tekee pissaa.. Tai toivon että se on sitä ettei oo mitään muuta, ajattelin neuvolasta kysyä ens kerralla.
Tärinä loppuu kun jaloista ottaa kiinni että tärinä ei ainakaan jatku sen jälkeen.
 
Takaisin
Top