lemmikit ja raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Minou

Puuhakas puhuja
Lokakuiset 2023
Oletteko huomanneet onko lemmikit käyttäytyneet eri tavalla kun olette raskaana? En tiiä onko se mahdollista jo näin aikaisin, mutta musta tuntuu että meidän kissa kiehnää mua paljon tavallista enemmän. Ois kiva kuulla muiden kokemuksista!

Olen! Meidän koira kiersi mut viikon ajan kaukaa ei suostunut syliin (on suht iso poika ) eikä halunna halia. Vahti vaan ulko ovea jos joku sattuis tulemaan 🙈 onneks rauhoittui ja ei vahdi enää ihan 24/7 ja suostuu halimaan taas 😊

Olen! Meidän koira kiersi mut viikon ajan kaukaa ei suostunut syliin (on suht iso poika ) eikä halunna halia. Vahti vaan ulko ovea jos joku sattuis tulemaan 🙈 onneks rauhoittui ja ei vahdi enää ihan 24/7 ja suostuu halimaan taas 😊
Eikä! On kai se sit mahdollista jo näin aikasinkin 😅👍

Meillä aikaisemmissa raskauksissa yksi narttukoirista haisteli jo ennen plussaa minua hartaudella. Ja nyt ennen tätä raskautta aina vähän tarkkailinkin koiraa, että haisteleeko. Että olisinko mahdollisesti raskaana. Oma elävä testaaja oli ennen. 😅 Tätä nykyä taitaa olla jo ikä tehnyt koirallekin tepposet.

Meidän kissa pissas vierassänkyyn 😱🤢😳 en tiedä mistä johtuu, mutta ei ole ennen sitä tehnyt.. Toivottavasti ei ole hällä mikään vikana 😞

Meen vanha koira oli esikoisestakin mun luokse hakeutuva heti alkuun ja sama nytkin. Laittaa päätä syliin ja katselee😍

Meillä aikaisemmissa raskauksissa yksi narttukoirista haisteli jo ennen plussaa minua hartaudella. Ja nyt ennen tätä raskautta aina vähän tarkkailinkin koiraa, että haisteleeko. Että olisinko mahdollisesti raskaana. Oma elävä testaaja oli ennen. 😅 Tätä nykyä taitaa olla jo ikä tehnyt koirallekin tepposet.
Oispas kätevää kun olis näin. Ei ois tarvinna turhaan pissailla tikkuun turhaan 😂

Toivottavasti kissa on kunnossa 😻

Ei ainakaan enää ole pissinyt muualle kuin hiekkalaatikkoonsa. Oksensi kyllä semmosen karvakertymän, että josko se olisi vaivannut häntä.. Nyt on ainakin ollut normaali käytökseltään 😼

Meidän koira on alkanut käyttämään mua ja hakeutumaan lähemmäs vaikka on muutoin tosi itsenäinen 🤭

Meillä kissat kyllä käyttää tehokkaasti hyväksi sen että vihdoin nainen vain makaa sohvalla ja siitä saa ihanan lämpöisen unikaverin. 😂

Ei oo kyl doge reagoinu mitenkään. 🤔 Mielenkiintosta nähdä, miten sit ku maha kasvaa ja vauvva alkaa liikkua 😗

Ei oo kyl doge reagoinu mitenkään. 🤔 Mielenkiintosta nähdä, miten sit ku maha kasvaa ja vauvva alkaa liikkua 😗
Joo sitä on kyllä jännä odottaa! Tosin voi olla ettei kissa reagoi mitenkään 🤣

Yhdeltä kisulta on saanut masuhierontaa ja lämmitystä, vähän jännittää miten reagoivat sitten kun tulokas syntyy. Muutoin eivät ole muuttaneet käytöstään toistaiseksi.

Takaisin