Lastenvaunut

Tulen vaunuhulluna sivusta huutelemaan. Meillä on nykyään Oran Untot ja aiemmin oli Emmaljungan Duo Edget. Jos joku haluaa noista tietää tarkemmin, minulle voi laittaa viestiä :)
 
Onko teillä tietoa, saako Beemoo Flexi Travel 2.0 Yhdistelmävaunuihin adapteria, jolla saisi Britax Römer Primo:n kiinnitettyä? Ja saako Beemoo:n toisenlaisia renkaita. Olen sitäkin yrittänyt tässä ihmetellä ja pähkiä :facepalm:
 
Onko teillä tietoa, saako Beemoo Flexi Travel 2.0 Yhdistelmävaunuihin adapteria, jolla saisi Britax Römer Primo:n kiinnitettyä? Ja saako Beemoo:n toisenlaisia renkaita. Olen sitäkin yrittänyt tässä ihmetellä ja pähkiä :facepalm:

Mun mielestä ei saa britaxin adaptereita. Mutta voin olla väärässäkin, en ihan satavarma ole! Renkaista en osaa sanoa mitään.
 
Millaisia matkarattaita muilla on ollut aiemmilla lapsilla tai oletteko jo hankkineet maaliskuisille jotain matkarattaita? Mä saisin nyt käytettynä Britaxin B Agilet, kellään niistä mitään hyvää tai huonoa sanottavaa? Niihin tulee mukana myös adapterit Britaxin kaukalolle/vaunukopalle,mutta meillä on vaunut Emmaljungan ja kaukalo Besafe eli tuota ominaisuutta ei tulla käyttämään,mutta en matkarattailta sitä odotakaan. Noissa saa selkänojan makuuasentoon,niin pystyy käyttämään jo ihan vastasyntyneestä asti.
 
Takaisin
Top