Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Hei!<br />

<br />

Olen raskaana ja miettinyt lastenvaunu-vaihtoehtoja. Tulin siihen tulokseen, ett&auml; haluaisin kest&auml;v&auml;t yhdistelm&auml;vaunut, jotka menev&auml;t sitten seuraavillakin tulokkailla joskus tulevaisuudessa, eiv&auml;tk&auml; hajoa heti vuoden parin k&auml;yt&ouml;n j&auml;lkeen k&auml;siin.<br />

<br />

Tutkailtuani vaihtoehtoja ihastuin Emmaljunga mondial duo combiin. Mutta, ongelmani on t&auml;m&auml;: pid&auml;n v&auml;rist&auml; "white leatherette" ja t&auml;st&auml; v&auml;rist&auml; ei ole mainittu mit&auml;&auml;n edes Emmaljungan sivuilla, kuinka s&auml;&auml;n kest&auml;v&auml; kangas on. Normaaleista kankaista (musta &amp; navy) on sanottu, ett&auml; hylkiv&auml;t likaa ja vett&auml;, mutta t&auml;st&auml; kangasvaihtoehdosta ei niin mit&auml;&auml;n. Joten, tiet&auml;&auml;k&ouml; kukaan (jos jollain sattuisi olemaan kyseiset vaunut), miten kangas k&auml;ytt&auml;ytyy Suomen ilmastossa? Miten ottaa vastaan sateen, kuran, lumen?<br />

<br />

Ja lis&auml;&auml; tuskailtavaa kyseisten vaunujen kanssa... Vaunuilla on 4 eri runkovaihtoehtoa ja itse pid&auml;n eniten classic:sta, eli vanhanajan mallisesta. Mutta, ainoastaan Sport-rungossa on heittoaisa, joka on mielest&auml;ni eritt&auml;in k&auml;tev&auml; (olen huomannut sen kummilapseni kanssa), koska lapsen suuntaa voi vaihtaa esim. auringonpaisteen takia. Olisiko siis j&auml;rkev&auml;mp&auml;&auml; ottaa runko, josta itse pid&auml;n, mutta ilman heittoaisaa, vai runko, jossa on t&auml;m&auml; eritt&auml;in k&auml;tev&auml;ksi toteamani heittoaisa, mutta runko josta en pid&auml; laisinkaan?<br />

<br />

Suurkiitokset heille, jotka minua tiet&auml;m&auml;t&ouml;nt&auml; ja apua kaipaavaa osaavat auttaa sill&auml; olen aivan hukassa t&auml;m&auml;n asian kanssa =/[/PARSEHTML]

Takaisin