Lastentarvikenettikaupat

Annicasi

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin aloittaa tälläisen keskustelun nettikaupoista. En löytänyt tuoreita keskustelupalstoja asiasta ja joistain löytämistäni nettikaupoista ei löydy mainintaakaan (!).

Kaupungeissa on vain muutama (tai ei ollenkaan) lastentarvikekauppa ja uskon, että moni nykypäivänä ostelee netistä kaikenlaista. Olisi kiva kuulla KOKEMUKSIA nettikaupoista, mistä ja mitä ootte yleensä ostanut (esim. vaunuja, vauvanhoitovälineitä, sänkyjä, leluja, äitiysvaatteita, syöttötuolia, kulmasuojia huonekaluihin, siis ihan mitä vaan lastenhoitoon liittyvää!), toimiko asiakas- ja toimituspalvelu, onko ollut ongelmia palauttamisessa jne jne.

HUOM! KAUPALLINEN mainostaminen on kielletty, mutta kokemuksia saa vapaasti jakaa :)
 
itse olen ostany Babystylen ja Lastenturvan verkkokaupoista rattaita ja tarvikkeita, luvatut toimitusajat ovat pitäneet kyllä ja tuotteet on olleet sitä mitä on luvattu, palauttaa ei ole koskaan tarvinnu, tokihan vaatteita tulee tilattua verkkokaupoista paljonkin kun asustelen korvessa jossei mitään liikkeitä oo ja sit keskustassakin on vaan 2 kauppaketjua mistä lastenvaatteita+tarvikkeita saa
 
mä oon ladannu puhelimeeni mama-nimisen sovelluksen ja just joku aika sit tilasin sitä kautta mm. tukivyön, hoitolaukun ja liivinsuojuksia. on yleensä hyviä tarjouksia ja pienet postikulut. Vielä ei oo muuta tullut kun yhdet mammahousut, muita odotellessa. :) Tori.fi:n kautta myös ostin kaukalopussin ja nallehaalarin, mut sitä ei kyl ehkä lasketa nettikaupaksi. :D
Muuten tuskin ostelen hirveesti netistä mitään, ellen sit jostain nettikirppareilta tai torista tms. löydä jotain...
 
Se Mama on hyvä! Ite en oo tilaillu sieltä vielä mitään vauvakamaa, mut Wishiä oon käyttänyt. Mies sai tavaransa sieltä ja itse laitoin tilauksen eilen vasta menemään. Kätevä appsi!
 
Vauvantarvikkeita ei oo vielä tullut hommattua, mutta äitiysvaatteita tilasin Ellokselta ja kaikki oli tosi hyviä! Loput vaatteet mitä tarvin aattelin ettiä kirppareilta. Tuolla Elloksella oli mammafarkkuja alle 40€ :wink parit semmoset tilasin ja ne saa riittää
 
Uskaltaako tuolta wishiltä tilata vauvalle esim. tutteja tai vaatteita jne. vai käyttääköhän ne Kiinassa vai missä nuo valmistetaan mahdollisesti vaarallisia kemikaaleja ja aineita? :/
 
Uskaltaako tuolta wishiltä tilata vauvalle esim. tutteja tai vaatteita jne. vai käyttääköhän ne Kiinassa vai missä nuo valmistetaan mahdollisesti vaarallisia kemikaaleja ja aineita? :/

Vaatteita varmaan ainakin uskaltaisin, nehän kannattaa kuitenkin pestä ennen käyttöä. tutteja en ehkä tilais, kun ne voi olla tehty ties mistä materiaaleista ja sitä vauva kuitenkin pitää suussaan, eikä auta vaikka kuinka pesis.
Ite oon tilannu Mamalta (kuuluu Wishin "alle") äitiysalushousuja, liivinsuojia ja hoitolaukun. Mulle allergisena ihmisenä ei oo mitään tullu noista alushousuista... :)
 
Mahtavaa, että tällanen keskustelu oli olemassa, koska oon just miettiny tota mamaa, et onkohan se ihan huijausta. Ehkä sieltä sit uskaltaakin jopa tilata jotain.
 
Mulle on tullut kaikki perille mitä oon tilannut. :) osa tuli tosi nopeasti, mutta kaikki kuitenkin luvatun ajan puitteissa.
Ja laskun voi maksaa vasta sitten kun on saanut kaikki tuotteet! :)
 
Wish toimii! Sain tavarani luvatun ajan puitteissa ja niin hyviä tuotteita siihen hintaansa nähden. Säästin varmasti satasen :wink

Kysymys: Onko kokemusta lasten.fi -sivustosta? Olen katsellut vaunuja sieltä, maksavat suurimmalta osalta 500-600 e. Kiinnostaa!
 
Vinkkase viel tännekin, et tänään näyttää olevan hobbyhallista vielä mm. Vaunut ja rattaat -30%! Muuta en kyl sieltä meille löytänyt, mut rattaat läks tilaukseen :)

Ja wishiltä en sit uskaltanut ainakaan viel mitään tilaamaan, kun parista tuotteesta luin just noita kommentteja/arvioita ja vissiin nuo koot saattaa heittää ihan hirveästi ilmoitettuun... Kiinassa/missä lie noita valmistavatkaan ei ihan samaa mitoitusta näköjään käytetä tai tehdään vähän "sinnepäin"...
 
Ajattelin laittaa teille odottajille tänne viestiä, et mulla ois iso kasa äitiysvaatteita, joita en enää tuu tarvitsemaan, paljon hyväkuntoisia kestovaippoja, yhdellä lapsella käytössä olleet hyväkuntoiset Ora Jovi yhdistelmävaunut ym. ym. Laita yksityisviestiä ja kysy, niin voin laittaa kuvia esim. s-postilla tulemaan.
 
Takaisin
Top