Keskustelua lastenmusiikista. Esim. Kuunnellaanko teillä lastenmusiikkia? Mitkä on suosikkeja?
Meillä kuunnellaan lastenmusiikkia ehkä muutaman kerran viikossa. Esikoinen osaa itse pyytää ja suosikkeja on Smurffit, Frozenin musiikit ja Hevisaurus. Kuopuskin osaa pyytää ainakin pupulauluja ja satunnaisesti myös jotain tiettyä kappaletta. Perinteiset lastenlaulut ja Fröbelin palikat on suosiossa. Lähinnä kuunnellaan sellaisia, mitä itse tiedän ja soitan tai päiväkodista tuttuja.
Meillä kuunnellaan lastenmusiikkia ehkä muutaman kerran viikossa. Esikoinen osaa itse pyytää ja suosikkeja on Smurffit, Frozenin musiikit ja Hevisaurus. Kuopuskin osaa pyytää ainakin pupulauluja ja satunnaisesti myös jotain tiettyä kappaletta. Perinteiset lastenlaulut ja Fröbelin palikat on suosiossa. Lähinnä kuunnellaan sellaisia, mitä itse tiedän ja soitan tai päiväkodista tuttuja.
Yleensä en ite tykkää kuunnella lastenmusiikkia (eikä tämänikäiset osaa sitä vaatiakaan), joten joutuvat kuunnella sitä, mistä äiti tykkää 
ainut mitä haluu joskus kuunnella on Käärijän Cha cha chaa
ollaa joskus kuunneltu kotona jotain lastenlauluja, mut ei poika oo niin kauheesti välittäny