Lastenhuoneen verhot!! Tietääkö kukaan

suzki

Oman äänensä löytänyt
Ei hitsi eikö mistään löydy lastenhuoneesee verhoja pelkkiä kankaita ja muutaman hölmön näkösen verhon löysin.. Tietääkö kukaan mistä niitä saa esim disney????
 
Siis täh?? kangaskaupasta?? Sieltä mä olen ainakin hakenut.. [;)] Toki voi löytää jostain netistäkin, nettikaupoista, jos vähän näkee vaivaa.
 
Olen ettiny kaikki maholliset kaupat ja netistä ettiny ja googlettanu kyse siis valmisverhoista!! Kyllä kangasta saa mutta kuka tekee mä en ainakaa osaa ja ompelija maksaa.. Luulis et esim ikea tai joku vastaava mut en ole mistää löytäny ni ajattelin kysyä mistä muut on hommannu. Luulis lapsillekki olevan valmisverhoja[:)]
 
ah.. okei. No sieltä kangaskaupasta saa tosiaan sen ompelupalvelun, ja se nyt ei varmaan ihan järjettömästi maksa. Verhothan on siis yks yksinkertaisemmista jutuista, mitä ompelukoneella voi tehdä. Mutta toki riippuu hirveesti siitä, millasella summalla meinasit nuo kustantaa. Parilla kympillä taidat selvitä tyyliin vain ikeasta [;)] No okei, Jyskissä ja esim. Anttilasta vois löytyä.
Ootko kattonut Huuto.netistä. Siellä jonkin verran noita verhoja on, ja edullisesti. Hakusanaks lasten verhot, niin ainakin jotain tulee vastaan.
 
Oon kattonu ikeasta jyskistä anttilasta ja kaikista mahollisista ja netistä myös huutonetistä ei vaan ole mieleisiä löytyny ainoat mitkä löyty oli carsin verhot jyskistä mutta ei ihan vauvalle minusta sovi oli niin synkät.. Ihmettelin vaan ettei lapsille ole verhoja valmiina mutta pakko on sitten kangas kauppaan matka tehdä kunhan ei miljoonia maksa [;)] Helppoa olis jos ite osais tehä mut hyvä että osaa reijän paidasta korjata [:)]
 
Takaisin
Top