Lastenhuone

mom83

Näppärä viestien naputtelija
Eli tässä lupaamani kuva meiän tytyn tulevasta huoneesta.. Vielä huone vähän autio kun ei oo tavaraa kertyny niin paljon :) Tyytyväinen olen seiniin ja nyt hieman oma kehu haisee mut onnistuin mielestäni hyvin tuossa seinätekstin ja tähtien maalaukses .. ei se noitten taiteilija pensseleitten kaa niin helppoo ollu mut halusin siittä omalaatuisen ja varmasti sellanen mitä muilla ei ole :)

Niin ja jos joku ihmettelee mitä seinätekstissä lukee niin siinä lukee: Twinkle, twinkle litle star, do you know how loved you are.....
 
Saatiin kans vihdoin haettua pinnasänky tänään kotiin.. Että nyt sitte sais alkaa laittamaan tuota huonetta, vaikka ajattelin kyllä että vauva tulee pinniksen kans meidä makkariin nukkumaan. Säästyy turhilta seikkailuilta yöllä.. Uudet reunapehmusteet vaan pitäisi hakea, kun vähän turhan värikkäät nuo pikku piian pehmusteet. Huomenna täytyy lähteä etsimään vähän neutraalimpaa väriä :)

Mutta, mom83, hieno huone :) Tuo teksti on kiva idea :) Ehkä joskus jos remppatarvetta tulee voisin varastaa idean :P 
 
Varasta pois vaan :) ihanaa kun on kaikki valmiina... varsinkin kun on näin kipiä...
 
mom83: ihana huone pikkuprinsessalle. Teillä alkaa tosiaan olla homma hanskassa. emoticon

Minä en oikein voi laittaa mitään paikalleen vielä, ku en tiiä kumpaan asuntoon vauva tulee. Tähän rivariin, jossa nyt ollaan vai ehtiikö remontti valmistua omakotitaloon... Tekis niin mieli kasata pinnis ja hoitopöytä ja laittaa niihin roippeet sisälle. Samoin järjestellä vauvanvaatteet kokojen mukaan kaappiin (nyt ovat vaan muuttolaatikossa sikin sokin valmiina muuttoon). Onneks oon vielä sen verran hyvässä kunnossa, et voin vielä hetken odottaa, mut kohta on pakko pystyttää nuo jonnekin....
 
mom83: ihana huone pikkuprinsessalle. Teillä alkaa tosiaan olla homma hanskassa. emoticon

Minä en oikein voi laittaa mitään paikalleen vielä, ku en tiiä kumpaan asuntoon vauva tulee. Tähän rivariin, jossa nyt ollaan vai ehtiikö remontti valmistua omakotitaloon... Tekis niin mieli kasata pinnis ja hoitopöytä ja laittaa niihin roippeet sisälle. Samoin järjestellä vauvanvaatteet kokojen mukaan kaappiin (nyt ovat vaan muuttolaatikossa sikin sokin valmiina muuttoon). Onneks oon vielä sen verran hyvässä kunnossa, et voin vielä hetken odottaa, mut kohta on pakko pystyttää nuo jonnekin....
 
Todella kaunis huone. Meilläkin on huone saatu remontoitua (katto, tapetti ja listat). Seuraavana olisi vuorossa kalusteiden kokoaminen ja sisustus emoticon. Värit ovat vain neutraalimmat koska emme tuolloin saaneet lääkäriltä varmaa vastausta.

RonjaM & "NaPPula" 31+6

 
Hieno huone on! 

Meidän pojalle ei tule erikseen lastenhuonetta, vaan se nukkuu meidän kanssa makkarissa. Vähän harmittaa, mutta aluksi se on kätevintä noin, ei tarvii yöllä retuuttaa huoneesta toiseen puolkuolleena. Ehkä se sitten kasvettuaan valtaa tuon miehen opiskeluhuoneen..

 
Upean näköinen huone vau!
meillä ei pinsessa saa omaa huonetta ku ei oo tilaa(4h+k+s mutta isot pojat jakaa oman huoneen ja miehen poika ja 5v poika jakaa toisen) ja meiän makkarissa on n.10kk poika myö ja tuleva vauva.
Häkkisänky on edelleen maalattavana,mut tein äippälaatikkoon röyhelöt  ja pedin valmiiksi.onneksi vaatteet pesty ja kaksostenrattaat on tos tuttavaperheen luona jemmassa.

Niiva ja mini rv 35
 
On kyllä panostettu huoneeseen, mom83, ihana! =)
Meillä vauva nukkuu aluksi meidän makkarissa, onneksi, koskapa tuo vauvanhuone on velä aikamoisen kaaoksen vallassa (listoja ja sahanpurua ja pahvilaatikoita ja kaikki jämähuonekalut ja puolet varastosta roudattu sinne... ;)
Ja sitten jos tyttömme onkin poika, niin heh noita kevyen pinkkejä tapettejamme...
 
Meillä vaavi tulee kanssa meidän makkariin.  Meillä on 4 makuuhuonetta  mut on yhtä paljon lapsiakin ;-) Vanhin on syksyllä 17 ja varmaan muutaman vuoden päästä lähtee omilleen, joten vaavi saa sitten viimeistään muuttaa yläkerran johonkin makkariin <3
 
Kiitos kaikille !!! Mulla kun tuo inspiraatio välistä karkaa käsistä.. Talossa ei ole enään kuin esikoisen huone ja keittiö vailla uutta pintaa (tapetti tai maali) isoimmat rempat olis pikku wessa ja sauna mut ne kuitenkin toimii eikä oo missään räkä kunnossa niin odotellaan vielä et vauvasta tulee sit isompi.. Ne ei kuitenkaa oo tämän hetken juttuja :)

Mulla oli esikoinen makkarissa ja siinä useasti kävi niin et nukahdin sänkyyn ja lapsella tissi suussa.. Sekin loppu tosin paniikki säikähdykseen kun sillonen mies oli pyörähtänyt selälleen tytön päälle ja hädissäni olin ku heräsin ja tajusin et tyttö alla.. Onneks tyttö selvis mut jos en olis heränny ei olisi selviny oli meniaa tyttö ihan sininen jo ja lääkärissäkin saatiin sit tiuhaan juosta tarkkailussa..

Tällä kertaa ehkäisen tuon tapahtuman ja ostin itkuhälyttimet laitoin pinnarin lapsen omaan huoneeseen ja tuo valkoinen tuoli nurkassa on sitten niin sanottu "syöttötuoli" en varmaana ainakaan nukahda ku pystyssä olen... :)
 
Täs olis meijän kirpun nukkumaurkkaa :) Näin kuvasta katottuna tuo sängyn verho on vähä hailakka.. Olis vaan pitänyt ostaa tänään se Pupujussikoiden oma verho.. Petivaatteetkin olisi samaa, pitää ne pestä vielä niin saa laittaa heti ne käyttöön :) Tuleva mumma oli jo ostanu pikkuselle tommosen ison nallen mikä oli ihan pakko nostaa tuohon sängyn päälle :) 
 
Tässä on meijän mahamöyrijän tuleva nukkumapaikka. Pinnasängystä on toinen laita irti, kun laitetaan meidän sänky siihen kiinni.
 
Joval ja Anni86 teillä on aivan ihanat pedit pikku nyyteille <3 ... Rupes melkee harmittamaan kun en ite laittanu tuon tyyppistä verhoo pedin ympärille... Ku ajattelin et tuo minkä otin toimis vähän ötökkäverhona samalla sit kesällä ku tulee ne hyttyset ja kärpäset.. Varsinkin ku asutaan niin maalla.. Eli meidän talo sijaitsee mökki tiellä.. parisen kilsaa ku jatkaa tietä niin alkaa mökkialue niin täällä nyt on ötököitä vaikka muille jakais :) Innolla odotan jo kesää et pääsis vaunuilemaan tuonne luonnonhelmaan <3
 
Takaisin
Top