Vastaa ketjuun

Mulla ei halut muuttuneet mitenkään lapsen syntymän jälkeen. Olin kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen jo niin seksinkaipuinen että oli pakko :hilarious: Ennenkin kyllä jo kiinnosti, mutten uskaltanut. Imetys ja vauvavuosikaan eivät vaikuttaneet millään tavalla minuun, haluja oli yhtä lailla kuin ennen lasta. Muutenkin myös koin, että olin meidän suhteessa se aktiivisempi jo ennenkin lasta. Yksi eron syistäkin tämä oli, kun miestä ei enää lapsen syntymän jälkeen hirveästi kiinnostanut. Väheni vähenemistään ja lopulta loppui lähes kokonaan. Mietin monesti syitä, kun en juurikaan ulkoisesti lapsen syntymän jälkeen muuttunut, enkä mielestäni kyllä muutenkaan. Mies kyllä moitti epäseksikästä pömppömahaa, mikä kyllä oli ihan onnettoman pieni, oon aina ollut normaalipainoinen ja mulla oli ehkä puolen vuoden ajan synnytyksen jälkeen ihan pikkunen pömpsö... Eron jälkeen eksä kyllä retosteli että nyt kiinnostaa jne, niin ajattelin että ehkä en vain sitten ollut tarpeeksi vetävä / tuli jotain traumoja synnytyksestä / en tiedä. Nykyisen kumppanin kanssa halut on aika yhtenevät, joskus jos lapsia tulee, niin toivottavasti ei käy samalla tavalla sitten...:nailbiting:

Takaisin