Lasta yritetty miltei vuosi!

Kyfi0840050

Vasta-alkaja
Ollaan avopuolisoni kanssa yritetty lasta lokakuusta -18 asti. Kaipailisin samanlaisessa tilanteessa olevien naikkosten ajatuksia. Tuntuu että olen ainut joka on tälläisessä tilanteessa. Kaipaisin juttu seuraa muuten pää hajoaa.
Olen 23 vuotias, ensimmäinen lapsi, e-pillerit lopetin lokakuussa 2018.

Et suinkaan ole ainoa täällä :Heartred Kuumeiluklubissa on useita ryhmiä missä yritystä on ollu pidempään. Oletteko miettineet tutkimuksiin menoa mikäli ei pian ala tärppäämään?

Me yritettiin 3.5 v. syksystä 2015. Kemiallisia raskauksia mahtu tuohon kaks (10/2016 ja 1/2019), mutta kolmas on nyt edenny rv 18+3. Me ei käyty tutkimuksissa, eikä laskettu hedelmällisiä päiviä mutta rakkauselämä on ollu aktiivista:rolleyes: Toivottavasti ette yhtä kauan joudu odottaan toivottua tulosta!

Et suinkaan ole ainoa täällä :Heartred Kuumeiluklubissa on useita ryhmiä missä yritystä on ollu pidempään. Oletteko miettineet tutkimuksiin menoa mikäli ei pian ala tärppäämään?

Me yritettiin 3.5 v. syksystä 2015. Kemiallisia raskauksia mahtu tuohon kaks (10/2016 ja 1/2019), mutta kolmas on nyt edenny rv 18+3. Me ei käyty tutkimuksissa, eikä laskettu hedelmällisiä päiviä mutta rakkauselämä on ollu aktiivista:rolleyes: Toivottavasti ette yhtä kauan joudu odottaan toivottua tulosta!

Ollaan mietitty tutkimuksiin menoa mutta ei ihan vielä koeta tarpeelliseksi. Pitääpä käydä lueskelemassa tuolla kuumeiluklubissa.

Mekin aloitettiin joskus syys-lokakuussa, kesäkuussa kävin gynekologilla, ihan vain tarkistuksessa. Heinäkuussa tärppäs.

Mä oon ajatellut et tulee kun tulee, mutta en jaksais millään odottaa. Yritän olla ressaamatta, mut pakoltaki välillä on pientä ressii että missä on vika

Lopetin renkaan elokuun lopussa -18. Helmikuussa alkavasta kierrosta plussa, joka meni kesken maaliskuun lopussa. Nyt yksi kierto letroja ja teroluteja takana. Perusverikokeet tsekattu, miehen simpat seuraavaks.. Soittelen syksyllä varmaan julkiselle, jos eivät viel ota niin pitää miettiä yksityistä..
Aika ahdistavaa on mut joka kierto sitä uskoo ja toivoo et jospa nyt... Ikää on kohta 33v. ja sairastan reumaa..

Takaisin