Lapsivapaa viikonloppu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Saadaan kerrankin lapsivapaa viikonloppu mutta perjantaiksi ei ole mitään tekemistä, siksi haluaisin suunnitella jotain aivan arjesta poikkeavaa sille, mutta ei mitään noku syöminen-leffa vaan jotain ikimuistosta :) Oisko teillä mitään ideoita? Rahaa on sillee hieman extraa mutta ei mitään suuria summia kuitenkaan :)

Mä taidan olla tylsä mut mä varmaan lepäisin ja nauttisin mieheni kanssa hieman viiniä ja ehkä just käytäis syömässä jne.. Meillä 2 pientä lasta ( 8kk ja 2v) niin tuo uni on jäänny kummallakin hieman vähäiseksi niin sen takia nukkuminen on ykkösenä ;) Mutta tämä mun juttu nyt ei auttanu sua mitenkään :D 

hmm,en tietenkään tiedä missä päin asutte että mitä kaikkia mahdollisuuskia on.. mutta tässä jotakin ehdotuksia : käytte pienellä laivareissulla, hotelli/kylpylä yö , keilaamaan tai jotakin sellaista :) ! mutta eikös se pääasia ole kun on vapaata niin ihan vaan nautitte toisistanne? :) kotonakin voi tehdä monia eri juttuja ;D ! 

Me yleensä miehen kans lähetään jonnekki yöksi ja nautitaan vaan ku saadaan olla kahdestaan.. (meillä siis 3 muksua ennestään) mut näitä kertoja on tosi harvassa ku saadaan viettää aikaa ihan kahdestaan.. :)

Yksi idea olisi (jos vaan sellaisesta tykkää) mennä katsomaan stand up esitystä yhdessä :) se voisi olla mukavaa vaihtelua lapsi arkeen

Takaisin