Lapsiperhearjen kestävät vaatteet vanhemmalle

litranmitta

Keskustelun kolmiottelija
Kesäkuiset 2022
Kesäkuiset 2024
Tulipa pitkä otsikko, mutten keksinyt tiiviimpääkään 😅 Mitkä omat vaatteet toimii perhearjessa lasten kanssa touhutessa pihalla sisällä tai kaupungilla? Vinkkaa hyviä tuotteita, kerro omasta tyylistä, kysele ja keskustele!
 
Oma lehmä ojassa, tarvitsisin nimittäin suosituksia legginsin tyylisistä housuista! Oon havainnut outdoor-legginsit, vai -trikoot, millä nimellä kutsutaankaan, ihan loistohousuiksi. Sallii liikkua lasten perässä, joustaa, kunnon korkea vyötärö, kestävät, vetoketjulliset reisitaskut, sopii sisällä oloon ja ulkoiluun, eikä tarvitse plussakeleillä erikseen ulkohousuja itselle kuin sateella kuorihousut. Nykyiset hyvät oon ostanut cubukselta kolmisen vuotta sitten, Wrangler x All Terrain Gear mallistosta. Uusia ei enää saa, ja vintedissäkään en oo bongannut oikeaa kokoa. Mihin merkkiin siis vaihtaisi? Fjällrävenit houkuttais, mutta hinta hirvittää 😬 niitä toisaalta vois käydä kivijalassa sovittamassa oikean koon, ja sit koettaa metsästää käytettyjä 🤔
 
Oma lehmä ojassa, tarvitsisin nimittäin suosituksia legginsin tyylisistä housuista! Oon havainnut outdoor-legginsit, vai -trikoot, millä nimellä kutsutaankaan, ihan loistohousuiksi. Sallii liikkua lasten perässä, joustaa, kunnon korkea vyötärö, kestävät, vetoketjulliset reisitaskut, sopii sisällä oloon ja ulkoiluun, eikä tarvitse plussakeleillä erikseen ulkohousuja itselle kuin sateella kuorihousut. Nykyiset hyvät oon ostanut cubukselta kolmisen vuotta sitten, Wrangler x All Terrain Gear mallistosta. Uusia ei enää saa, ja vintedissäkään en oo bongannut oikeaa kokoa. Mihin merkkiin siis vaihtaisi? Fjällrävenit houkuttais, mutta hinta hirvittää 😬 niitä toisaalta vois käydä kivijalassa sovittamassa oikean koon, ja sit koettaa metsästää käytettyjä 🤔

Löytyiskö revolution racelta? On toki sielläkin osa aika hintavia.
 
Mä löysin sellaiset joskus Tokmannilta! Eikä hinta ollut yhtä paha, silti minusta hyvät 👍 niissä on reisitaskukin puhelimelle. Pidän usein sellaisia housuja jalassa kotona ja lenkillä.
 
Jos hyviä ja kevyitä ulkohousuja hakee, 157 on kivat "retkeilyhousut" joita käytän paljon lasten kanssa touhutessa ja muuten ulkoillessa. Huokeammat kuin Revolution Race ja itseasiassa kivamman tuntuiset omaan jalkaan. Aika lailla ihan samaa housumallia taitaa saada Julasta.
 
Takaisin
Top