Tulipa pitkä otsikko, mutten keksinyt tiiviimpääkään Mitkä omat vaatteet toimii perhearjessa lasten kanssa touhutessa pihalla sisällä tai kaupungilla? Vinkkaa hyviä tuotteita, kerro omasta tyylistä, kysele ja keskustele!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oma lehmä ojassa, tarvitsisin nimittäin suosituksia legginsin tyylisistä housuista! Oon havainnut outdoor-legginsit, vai -trikoot, millä nimellä kutsutaankaan, ihan loistohousuiksi. Sallii liikkua lasten perässä, joustaa, kunnon korkea vyötärö, kestävät, vetoketjulliset reisitaskut, sopii sisällä oloon ja ulkoiluun, eikä tarvitse plussakeleillä erikseen ulkohousuja itselle kuin sateella kuorihousut. Nykyiset hyvät oon ostanut cubukselta kolmisen vuotta sitten, Wrangler x All Terrain Gear mallistosta. Uusia ei enää saa, ja vintedissäkään en oo bongannut oikeaa kokoa. Mihin merkkiin siis vaihtaisi? Fjällrävenit houkuttais, mutta hinta hirvittää niitä toisaalta vois käydä kivijalassa sovittamassa oikean koon, ja sit koettaa metsästää käytettyjä
Kollarit on kyllä kans mahtavat! Ne vois myös tällä säällä olla vähän lämpöisemmät kun legginsit. Palelin tänään legginseissäni syväjäässä, kun tallusteltiin pikkumatka kadunvarsiparkista kerhoon, ja tuuli hyytävästi. Kuorihousut tms on ulkoiluun hyvät, mutta mä en jaksa pukea niitä itelleni näille siirtymäulkoiluille (eli kauppareissut tai kerhoilut, minne mennään kuitenkin autolla mut sit on vähän matkaa käveltävänä kuitenkin). Pitäis vain jaksaa niin ei olis niin jäässä :DLeggingsi-asiassa en osaa neuvoa, mutta osallistun silti keskusteluun.
Sisällä käytän pääasiassa collegehousuja. Ulkona lasten kanssa lämpimällä säällä collegehousut, märällä kuorihousut. Kylmemmällä laitan alle leggingsit (en tykkää käyttää niitä pelkiltään vaan juurikin kylmällä ilmalla toisten housujen alla). Toppahousuja käytän sitten jos tulee kunnon talvi. Collegehousut on mielestäni sopivan joustavat ja mukavat niin lattialla istumiseen, lapsen perässä ulkona rymyämiseen kuin perheparkouriinkin. Ja taskuun saa avaimet ja puhelimen ulkoleikkeihin lähtiessä. Kaupungilla käytän pääasiassa farkkuja.