Lapsiaiheiset tatuoinnit

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Vau:n tuoreessa artikkelissa kerrotaan äideistä jotka ovat ottaneet lapsiinsa liittyen tatuointeja.

Minusta ajatus on kaunis ja ainakin aihe on sellainen että ei luulisi jälkikäteen kaduttavan. Onhan lapset rakkaita läpi elämän. :) Mitä mieltä te olette näistä? Onko jollain lapsiin liittyviä tatuointeja?

Tää kiinnostaa! Lapsiaiheiset tatuoinnit on lähes ainoita, joita voisin kuvitella itse ottavani. En ole ottanut, koska en keksi mitään omannäköistä tapaa siihen. En halua kukkaa joka lapsesta, en lapsen nimeä tms. ne ei vaan tunnu omilta. Joten kiinnostaa tietää, millaisia muilla on? Oon yrittäny googlailla asiaa, mutta ei ole löytynyt mitään kiinnostavaa tai uutta.

Mulla lukee oikeassa käsivarressa lapsen nimi ja "my joy" ambigrammina eli sen voi lukea myös ylösalaisin (silloin siinä lukee "my joy +lapsen nimi"). Koska se on ambigrammi, kirjoitus on sellaista "taiteellista" eli jos ei tiedä mitä siinä lukee, sitä ei välttämättä helpolla tajua.

Kahdesta nuorimmaisesta ei ole vielä tatuointia mutta toukokuussa olen menossa ottamaan tatuoinnit myös heistä. Toisesta tulee pihlajanoksa ja toisesta karhu. Kuvat liittyvät tavalla tai toisella lasten nimiin (vaikkei meillä Otsoa asukaan :grin), ja lisäksi pihlaja symboloi suomalaisessa muinaistarustossa naisen hedelmällisyyttä ja naisen voimaa, kun taas karhu symboloi (äidillistä) voimaa.

Meillä on miehen kanssa niinkin uniikki ( :hilarious: ) idea kuin lasten kädenjäljet :) On painettu sormiväreillä paperille muutaman kk iässä ja tatuoija tehnyt kopiot.
Ja nimet käsien alla.

Tosi kulunut idea, mutta kuitenkin ihan omanlainen jälki kaikilla :grin

Takaisin