Lapselle kummit/haltiat

Ylläritähti

Jostain jotain jo tietävä
Helmikuiset 2021
Koska on sopivaa pyytää?

Edellesistä ollaan pyydetty joko odotusaikana tai sit vauvan synnyttyä.

Nyt on tilanne se että haluaisin oman kummipoikani kummiksi ja hän asuu melko kaukana.. Tapaan hänet ensi kuussa ja tahtoisin kysyä kasvotusten mutta viikkoja on sillon vasta 12 +.. Juuri nt ultra jälkeen. Onko se liian aikaista.

Ja onko hyviä ideoita/tapoja miten asiaa voisi kysyä?

Nyt on ajatuksena laittaa runo ja ultra kuva korttiin jossa kysymys. Kukaan ei siis edes siinä kohtaa vielä tiedä että olen raskaana :love017
 
Kysyin esikoiselle osan ennen syntymää, mies sai oman kaverinsa kysyttyä vasta muksun synnyttyä :grin ensimmäisen taisin kysyä jo suht. reilustikin ennen. Osa kysyttiin sellaisella kortilla, jossa luki just joku runo/tekstipätkä ja siis oli ihan tällaiseen tarkoitettu, Hippu kids and lifestyle -kaupasta löysin silloin mutta ei tainnut enää olla ainakaan nettikaupassa noita.
 
Toinen kummi on jo käytännössä kysytty. Kerroin hänelle vauvasta jotakuinkin näin "Mitä tykkäisit jos saisit ensi vuonna kummilapsen?". Tuleva kummi oli onnellinen. :) Toista kummia ei ole vielä kysytty. Mutta mielestäni voi kysyä jo viikolla 12+. Ekalle me taidettiin kysyä loppuraskaudesta.
 
Meillä on kaikki käytetty jo kahden ensimmäisen lapsen kohdalla siis apua! Ei tiedetä yhtään että ketä pyydetään..!:eek::wideyed:
 
Meillä vähän se ongelma että suurin osa läheisistä ei kuulu kirkkoon. Onko pakko muuten kuulua kirkkoon et voi olla kummi?
 
Meillä vähän se ongelma että suurin osa läheisistä ei kuulu kirkkoon. Onko pakko muuten kuulua kirkkoon et voi olla kummi?

Muistelen että pitäis kuulua, jotta virallisesti voi kummin asemassa olla. Mun mies liittyi takaisin meidän viimeisimmän kummilapsen syntymän jälkeen ja erosi sitten ristiäisten jälkeen taas, eli jos viitseliäisyyttä löytyy niin silleenkinhän voi toimia... :rolleyes:
 
Joo mun mielestä ainakin yhden pitää kuulua. Mullakin oli silleen että kummi liittyi ja erosi sitten pois kun oli ollut kastejuhlat
 
Takaisin
Top